مدیر عامل باشگاه بعثت کرمانشاه با اشاره به آمادگی این تیم برای حضور در فصل پیش روی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال، گفت: صعود به مسابقات لیگ یک باشگاه های کشور هدف اصلی ما در این فصل است.
کد خبر: ۸۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶ 31 August 2015
افشین حسنی شرایط تیم فوتبال بعثت کرمانشاه برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: صعود به رقابت های لیگ یک هدف اصلی تیم ما در فصل پیش رو خواهد بود.

وی در ادامه حضور بهنام سراج به عنوان سرمربی این فصل تیم بعثت را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شرایط تیم بعثت بسیار مناسب است و تمام امکانات و شرایط مورد نیاز سرمربی را فراهم کرده ایم تا کادر فنی با خیالی راحت به فکر آمده سازی و حضور پر قدرت در رقابت های لیگ دسته دوم باشند.

مدیر عامل باشگاه بعثت از حضور بازیکنان جوان و باانگیزه در ترکیب تیم خبر داد و گفت: تاکنون با هادی رمضانی، علی زلکی، سعید بابایی، حامد رضاپور، علی مردان، روزبه بهاری و علیرضا امیری نسب که همگی سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ یک را دارند به توتفق رسیده و قرارداد بسته ایم.

حسنی در خصوص رقابت های جام حذفی و حضور تیم بعثت در این رقابت ها نیز گفت: هدف تیم بعثت حضور با قدرت در جام حذفی است، ما ۱۳ شهریور به مصاف تیم پرسپولیس گناوه خواهیم رفت و در صورت پیروزی در این دیدار، مقابل تیم لیگ برتری و پرطرفدار تراکتورسازی تبریز قرار خواهیم گرفت.

وی در پایان هواداران را سرمایه اصلی تیم بعثت دانست و خاطر نشان کرد: طی سال های فعالیت باشگاه بعثت هواداران ما همواره از تیم حمایت کرده و در این فصل نیز انتظار داریم هواداران تیم را تنها نگذارند تا در پایان فصل جشن صعود به رقایت های لیگ یک را برگزار کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار