استاندار آذربایجان غربی در بازدید از شرکت تراکتورسازی ارومیه
تولیدات تراکتورسازی ارومیه در توسعه کشاورزی کشور نقش مهمی ایفا می کند.
کد خبر: ۸۶۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ 21 June 2020

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،استاندار آذربایجان غربی  با بیان اینکه  رفع موانع تولید برای دستیابی به جهش تولید جزو سیاستهای اصلی استان بشمار می رود به  ظرفیت های استان در تولید محصولات و ادوات کشاورز ی اشاره کرد و گفت : تولیدات تراکتورسازی ارومیه به جهت کیفیت و تنوع محصول می تواند در توسعه کشاورزی کشور نقش مهمی ایفا کند.
 
محمدمهدی شهریاری امروز یکشنبه یک تیر در بازدید از تراکتورسازی ارومیه ضمن آشنایی با بخش های مختلف این واحد تولیدی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما تصریح کرد: افزایش تولیدات تراکتورسازی ارومیه بویژه رشد ۷۰ درصدی در سه ماهه نخست در مقایسه با سال قبل نوید بخش رشد تولید و اشتغال است.
 
وی افزود: کیفیت و تنوع محصول و قیمت مناسب در قیاس با نمونه های خارجی از جمله مزیت های تراکتورسازی ارومیه است که با توسعه و تجهیز و نیز تخصیص اعتبارات لازم می توان بخشی از ادوات مورد نیاز کشور را تامین کرد
 
استاندار آذربایجان غربی گفت: توانایی جوانان ایرانی در قطعه سازی و بومی سازی محصول تراکتور و صادرات این محصول نمونه ای فاخر از توانمندیهای داخلی است.
 
شهریاری با تاکید بر لزوم حمایت سیستم بانکی در سال جهش تولید گفت: از افزایش تولید تراکتورسازی و نیز دیگر واحدهای تولیدی برای رونق اشتغال حمایت ویژه داریم.
 
وی رفع موانع تولید برای بهبود وضعیت اشتغال را از جمله سیاست های اصلی استان عنوان کرد

 

 
 
 
 
استاندار آذربایجان غربی همچنین در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت عملکرد بانکها در حمایت از تولید و اشتغال قابل قبول نیست و واحدهای صنفی و تولیدی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند
 
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد ضعیف سیستم بانکی استان در سال گذشته در حمایت از تولید و اشتغال گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته بانک های استان در سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغال عملکرد قابل قبولی نداشتند.
 
محمد مهدی شهریاری ادامه داد: برای فعال سازی نقش بانک ها در جهش تولید و پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا نشست های هماهنگی توسط دولت و بخش خصوصی برگزار می شود.
 
وی در ادامه به آمار روبه رشد مبتلایان کرونا در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم و حتی مسئولین و نیز افزایش مسافرت ها به استان شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم
 
استاندار آذربایجان غربی گفت: الزام استفاده از ماسک در ادارات و بانک ها و نیز مراکز پرتجمع و برقراری مجدد محدودیت ها از
جمله تصمیماتی است که برای کنترل کرونا در استان اتخاذ شده است
 
شهریاری از مدیران واحدهای صنفی و تولیدی خواست تا نسبت به رعایت دستورات بهداشتی در این مراکز اهتمام جدی داشته
باشند
 
انتهای پیام/حمید مختاری 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار