نامه نائب رئیس شورای شهر بابلسر به رییس جمهور برای حل معضل کم آبی
شهر زیبای بابلسر به عنوان پایتخت گردشگری مازندران محسوب می شود ، همیشه خصوصا در فصل گرما که انبوه مسافران به این شهر سرازیر می شوند ، متعاقب آن مصرف آب این شهر به شدت زیاد می شود و نتیجه آن مشکل کم آبی برای اهالی و مردم شریف این شهر است .
کد خبر: ۸۶۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱ 20 June 2020

به گزارش تابناک مازندران، شهر زیبای بابلسر به عنوان پایتخت گردشگری مازندران محسوب می شود ، همیشه خصوصا در فصل گرما که انبوه مسافران به این شهر سرازیر می شوند ، متعاقب آن مصرف آب این شهر به شدت زیاد می شود و نتیجه آن مشکل کم آبی برای اهالی و مردم شریف این شهر است .

بر اساس این گزارش، منصور رمضان نژاد نائب رئیس شورای شهر بابلسر در راستای رفع این معضل نامه ای دکتر روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی نوشته است و درخواست کرد که این مشکل حل شود .

متن این نامه به این شرح است:

به نام خدا

 جناب آقای دکتر روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی
با عرض سلام و ادب و احترام
موضوع
بازهم مشکل آب و بی توجهی مدیران وزارت نیرو
بدین وسیله مشکلات درحوزه آب مردم فهیم شهرستان بابلسر را که یکی از شهرستان های استراتژیکی و مهم شمالی و مرزی میباشد را به استحضارشما بالاترین فرد مسئول کلیدی قوه مجریه می‌رسانم.
آنچه این روزها در بابلسر و سایر شهرهای استان مازندران می‌گذرد؛ !!!این است که هنوز بعد از چهل و یک سال که از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد مردم از اصلی ترین نیاز خود که آب شرب است محرومند و تعجب از اینکه بارها و بارها این امر مهم هم به مدیران استانی و به وزیر محترم نیرو گفته شد اما دریغ از گوش شنوا.
جناب آقای رییس جمهور محترم:

این رسمش نمی باشد که مردم ولایتمدار این شهرستان و استان هنوز مشکل آب داشته باشند و در صف آب معدنی برای استعمال روزانه شان قراربگیرند و چه ضربه‌ای مهلک تر از این برای نظام است که مردم این بی توجهی و بی مسئولیتی ها را از چشم نظام و انقلاب ببینند و به آن بدبین شوند و تاسف بارتر؛ اینکه با وجود پیگیری چندباره، هیچ انگیزه و رغبتی در مدیران و مسئولان رده بالای کشوری و به طبع ان مدیرانی میانی و برای رفع این مشکلات دیده نمی‌شود !
ازنظر مردم همیشه این سوال هست که ایا تعمداً اینگونه رفتارها را می‌کنند تا مایه بدنامی نظام شوند ؟ تا هر بار با بهانه‌های مختلف از زیر بار مسئولیت و وظایف خود به دلایل واهی شانه خالی کنند؟
آیا هنوز وقت آن نرسیده که قبل از وقوع حادثه به فکر پیشگیری از آن باشیم ؟ ایا نمی بایست به مشکلات این مردم شریف و ولایت‌مدار اهمیت بدهیم؟
جناب آقای رئیس جمهور محترم

تا به کجا باید از شرافت و متانت این مردم بزرگوار و ولایتمدار سوء استفاده کرد؟توان و تحمل ومتانت مردم نیز حدی دارد.
چرا هنوز شهر بابلسر به عنوان شهری توریستی در تامین آب برای مردم خود ناتوان است جایی که ادعای آن را داریم که مردم ولی نعمتان همه ما هستند و می‌گوییم که می‌بایست توریسم و صنعت توریسم و گردشگری را گسترش دهیم و از این طریق کسب درآمد و ارزش افزوده و توسعه پایدار را بنماییم
و در نشست‌ها و مجامع خود با جملاتی سنگین و دهان پرکن از توسعه زیرساخت‌ها برای جلب توریست دم میزنیم ولی در عمل مردم شهر من از ابتدایی ترین و ضروری ترین نیاز زندگی خود بدلیل عدم توجه مدیران مربوطه محرومند.

جمعیت شهربابلسر طی ۴1 سال گذشته از ۷ هزار نفر به ۶۰ هزار نفر رسیده است و در طی دوران ورود مسافر به این شهر این جمعیت به ۱۲۰ هزار نفر نیز می‌رسد.....اما
امکانات و شرایط خدمات رسانی آب مربوط به همان 41 سال گذشته است که بسیار ضعف بزرگیست.
انصافاً پاسخ آن محبتها و آن از خودگذشتگی ها این بی‌توجهی‌ها و سهل انگاری ها نیست که احساس میشود این بی توجهی ها عمدی میباشد.
مدیران استانی آب منطقه ای که انگار در خواب به سر می‌برند و تا وقتی این مشکلات به بحرانی جدی و ویرانگر تبدیل نشود از خواب بیدار نمی شوند شرکت آب منطقه‌ای استان که مسئولیت مستقیم این امر را برعهده دارد
و باید توجه ویژه به این موضوع داشته باشد اصلا به حاد بودن قضیه توجهی نمیکند.و هربار با لبخند و احترام این موضوع را به جلسات بعد موکول میکنند..
این را همه ما میدانیم که این جریان یک کمبود منبع نیرو نیست بلکه یک نارسایی مدیریتی و عدم توجه درست به مدیریت تقسیم آب است .
جناب رییس جمهور محترم

چه زمانی قرار است تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در بهبود وضعیت زندگی مردم مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد؟
ایشان درخصوص وظیفه مسئولان در برخورد با مشکلات مردم فرمودند:
باید این سختی‌ها را در زندگی مردم لمس و برای علاج آنها فکر، کار، تلاش، همدردی و همدلی کرد.
این همدلی و همدردی کجاست مردم در کجای طرح‌ها و برنامه‌های مدیران و مسئولان قرار دارند چرا غم آنها و دردهای مردم عزیزمان پشت میز های آنچنانی فراموش می‌شود چرا با چنین سهل انگاری ها و بی‌توجهی ها موجبات سلب اعتماد مردم فراهم می گردد ؟
ما مسئولیم
ما در پیشگاه خداوند مسئولیم
وقتی وزیر نیرو و مدیران استانی میدانند
پس چرا قدمی درست و دقیق و به موقع برداشته نمیشود؟
در پایان بعنوان نماینده‌ی مردم شریف در پارلمان شهری
منتظر رسیدگی جدی و اساسی به مسئله آب شرب شهرستان بابلسر هستیم.
امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک جوابی قانع کننده و یک حرکت اساسی و جهادی از شما داشته باشیم
بیایید با هم برادرانه ودریک صف از صمیم قلب دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد.

باتشکر
و من الله توفیق
رمضان نژاد
نائب رئیس شورای شهر بابلسر

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
شهر زیبای بابلسر به عنوان پایتخت گردشگری مازندران محسوب می شود ، حیف....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار