اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 27 خرداد
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 27 خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۶۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ 16 June 2020

 به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 27 خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 27 خرداد بشرح زیر است :

سارق مغازه در قائم شهر دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، از دستگیری سارق حرفه ای مغازه با 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

 سرهنگ "مهدی خادمی" در بیان جزئیات این خبر، گفت : در پي وقوع چندين فقره سرقت مغازه در شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر،افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتریهای 11 و 12 با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شنااسیی سارقی حرفه ای در این سرقت ها شدند.

سرهنگ خادمی، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را به همراه فردی که وی را در این سرقت ها همراهی می کرد، دستگیر کردند.

خادمی با اشاره به دستگیری 2 مالخر اموال سرقتی در جریان رسیدگی به پرونده از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه این افراد خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم تاکنون در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 16 فقره سرقت مغازه در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرحجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و استفاده از سیستم های الکترونیکی مناسب، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در محل کسب و فعالیت خود مراتب رابه پلیس 110 اطلاع دهند.

 توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در نكا 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف یک خودروی نیسان با 2تن و 500 کیلو گرم چوب جنگلي قاچاق، در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسین زارع " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي کسب خبری از اداره منابع طبیعی نکا مبني بر تردد یک خودروی نیسان حامل چوب قاچاق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، افزود : ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی باهماهنگي قضايي ،خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن مقدار 2 تن و پانصد کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق کشف کردند .

سرهنگ "زارع"، با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به مرجع قضائي خبر داد و تصريح کرد: چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان درخاتمه ضمن تشکر از همکاری تنگاتنگ اداره منابع طبیعی در مبارزه با قاچاق فراورده هاي جنگلي، از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

سارق قطعات داخل خودرو در بابل دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق سابقه دار قطعات داخل خودرو با 9 فقره سرقت خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع سرقت های از داخل خودرو در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ جعفری، خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و تاکنون به 9 فقره سرقت از داخل خودرواعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

بازداشت سارق منزل در نوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق منزل با 6 فقره سرقت منزل خبر داد. 

سرهنگ قاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران پلیس آگاهی متهم به سرقت منزل را حین سرقت شناسايي و دستگير کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در تحقيقات و بازجویی از متهم، وی به 6 فقره سرقت منزل اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

 

کشف 11 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 11 فقره سرقت در رستمکلای این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر رستمکلای این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری 13 پس از هماهنگی های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 11 سارق در این شهرستان شدند .

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 4 فقره سرقت موتور سیکلت، 3 فقره سرقت اماکن خصوصی و 4 فقره قطع چوب از اراضی ملی در رستمکلا این شهرستان اعتراف کردند .

وی همچنین توقیف21 موتورسیکلت و 7 خودروی متخلف را ازدیگراقدامات این فرماندهی دراجرای این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ضمن قدرداني ازمشارکت مردم و دستگاه های دولتی در تامین امنیت جامعه ازشهروندان خواست: هشدارهاو آموزش پلیسی راجدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی110اطلاع دهند.

 

انهدام باند سارقان منزل در ساری 

فرمانده انتظامی شهرستان "ساری"از شناسايي و دستگيري باند 5 نفره سرقت منازل و ساختمان های نیمه کاره در ساری خبر داد. 

سرهنگ ناصر علی صفر پور در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران پیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی 206 مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور، افزود: سرنشینان خودروی مورد نظر شامل 3 مرد و 2 زن که دارای سابقه سرقت نیز بوده اند و به صورت باندی نیز فعالیت می کردند، در بازجویی های به عمل آمده به 10 فقره سرقت از منزل و ساختمان های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کردند.

وی همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

صفرپور ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست: ضمن رعایت هشدارهای امنیتی و یا استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان" گلوگاه" از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند .

سرهنگ حسن زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به کشف مقادیری اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، درصورت مشاهده هرگونه مواردمشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

فروشنده زن مواد مخدر در چالوس دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری سوداگر مرگ و کشف 2 کیلو مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط یک زن در مرزن آباد، موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهم در حین انتقال مواد مخدر در محور ورئدی این شهرستان دستگیر شد.

وی از کشف 2 کیلوگرم مواد مخدر در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و گفت: این عامل سودجوی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار