با گذشت یک روز از انتشار این خبر،مدیرعامل شرکت توانیر با صدور نامه ای خطاب به “محمد اسماعیل هنرمند” انتخاب او از سوی هیات مدیره شرکت توزیع برق گیلان به عنوان مدیرعامل استان تبریک گفت.

 

“محمد حسن متولی زاده”در بخشی از این نامه ابلاغ شده خطاب به “هنرمند” اهتمام لازم در اجرای برنامه های وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر در حوزه برق با همکاری اعضای هیات مدیره و معاونین آن شرکت را مورد تاکید قرار داد.

 

 

وی با گذشت 3 ماه و 24 روز از دریافت این پیام تبریک، به وسیله مسئول روابط عمومی توزیع برق گیلان نسبت به برگزاری نشست خبری با عنوان :”نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در راستای اجرای پویش مردمی مدیریت کولر ها”برگزار کرد.

 

مدیرعامل شرکت به وسیله ” محمد رضا حکمت” نسبت به برگزاری نشست مذکور خلاف مصوبه شورای عالی دولت در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری و ابلاغیه رئیس جمهوری و تاکید بر عدم تشکیل جلسه خبری با دعوت گزینشی اصحاب رسانه و خبرنگاران اقدام کرد و نشان داد پیرو مقررات دولت نیست.

 

برگزاری این گونه تحت هر عنوان از جمله :”نشست خبری،هم اندیشی،تجلیل و …باشد خلاف مصوبه حقوق شهروندی بوده و در صورت طرح شکایت احدی از اصحاب رسانه برابر ماده 19 مصوبه و قانون تخلفات اداری و ماده 576 قانون مجازات اسلامی،شخص خاطی ،احتمالا محکوم می شود.