کد خبر: ۸۶۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 15 June 2020

جمعی از کارکنان قرارداد طرحی آبفا روستایی خوزستان به دلیل پرداخت نشدن حقوق و مطالبات خود در مقابل این شرکت تجمع کردند.

جمعی از کارکنان قرارداد طرحی آبفا روستایی خوزستان امروز (۲۶ خردادماه) با تجمع در مقابل این شرکت خواستار پرداخت حقوق معوق و تعیین تکلیف قراردادهای خود پس از یکپارچگی این شرکت با شرکت آب و فاضلاب خوزستان شدند.

به گزارش تابناک خوزستان، ‌کارکنان قرارداد طرحی آبفا روستایی خوزستان از دی‌ماه سال گذشته تاکنون موفق به دریافت حقوق از شرکت آبفای روستایی نشده‌اند.

یکی از این کارکنان با گلایه از عدم پرداخت شش ماهه حقوق خود، به ایسنا گفت: وضعیت اقتصادی بسیار سخت است و ما با این شرایط چگونه باید زندگی کنیم؟

وی افزود: شرکت‌های آبفای روستایی و شهری در کشور یکپارچه شده‌اند اما این کار برای ما هیچ سودی نداشت زیرا هنوز نه حقوقی به ما پرداخت شده و نه وضعیت قراردادهای ما مشخص است‌.

این کارمند آبفای روستایی خوزستان گفت: امیدواریم به وضعیت پرداخت حقوق و قرارداد ما هر چه سریع‌تر رسیدگی شود.

در این زمینه، عادل حرباوی قائم مقام شرکت آبفای روستایی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیگیری برای پرداخت حقوق عقب افتاده این کارکنان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان مشکلات عدیده مالی دارد و از این رو تعدادی از کارکنان آبفای روستایی خوزستان پنج ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: در حال پیگیری هستیم تا مشکل قراردادها و همچنین پرداخت حقوق این کارکنان حل شود و امیدواریم با پیگیری‌هایی که از سوی مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان در سطح وزارت در حال انجام است، به زودی شاهد حل مشکلات این کارکنان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار