رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز از استقبال کم سابقه علاقمندان از مسابقه اسلالوم جام مدافعان سلامت و همایش خودروهای دو دیفرانسیل و موتورهای سنگین در کرج خبرداد.
کد خبر: ۸۶۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 13 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ اردشیر درویشی گفت: با توجه به ابلاغ دبیرخانه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر  رفع ممنوعیت مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی روز جمعه گذشته اولین مسابقه رسمی اتومبیلرانی کشور توسط هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز و با همکاری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران  ،  در پیست اتومبیلرانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزارشد.

وی افزود: در این مسابقه بیش از صد و پنجاه اتومبیلران از سراسر کشور در مجموعه ورزشی انقلاب کرج گردهم آمدند تا در مسابقات چند جانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم " جام مدافعان سلامت" با هم به رقابت بپردازند.

درویشی ادامه داد: مسابقات چندجانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم نقطه آغاز مسابقات کشور در سال ١٣٩٩ بود و انشالله با توسعه زیرساختها و برگزاری دوره های آموزشی متمرکز جهت جذب و پرورش جوانان علاقه مند به ورزش مهیج موتورسواری و اتومبیلرانی ، امسال هم ورزشکاران البرز در میادین ملی و بین المللی پرافتخار حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: مسابقات چند جانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم جام مدافعان سلامت در 9 کلاس منفی  ١٥٠٠ آقایان و بانوان،  مثبت ١٥٠٠ آقایان و بانوان، کلاس آزاد،سه کلاس ویژه جانبازان و معلولان و کلاس اختصاصی کادر درمان برگزار شد.

وی همچنین به برگزاری همایش بزرگ خودروهای دودیفرانسیل، کلاسیک، اسپرت و تیونینگ و موتورسیکلت های سنگین، ریس، استریت و تریل درهمین روز اشاره کرد و گفت: گردهمایی باشکوه خودروهای دودیفرانسیل، کلاسیک، اسپرت و تیونینگ و موتورسیکلت های سنگین، ریس، استریت و تریل با حضور حداکثری شرکت کنندگان و رژه بی نظیر موتورسواران و اتومبیلرانان با هدف شناسایی و صیانت از خودروهای کلاسیک ، تبادل نظر و ارائه تجربیات و آشنایی با تجهیزات و دستاوردهای خودروهای دودیفرانسیل، اسپرت و تیونینگ و برگزاری کارگاههای آموزشی مرتبط در فضائی پرشور و هیجان برگزارشد.

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز با اشاره به آغاز به کار رسمی فعالیت کلوپ موتورسواری بیان کرد: ایجاد زمینه های لازم برای تخلیه شور و هیجان جوانان در محیط های ایمن و استاندارد ورزشی به خصوص موتورسواری  و با آموزش های هدفمند و اصولی از مهم ترین فعالیت هایی است که انشالله با همکاری تمامی مراجع ذیربط بتوانیم موجب توسعه و تحول هایی ماندگار و أساسی در این رشته ورزشی پرطرفدار  باشیم.

درویشی با اشاره به استقبال بانوان از ورزش موتورسواری افزود: امروز در این همایش بزرگ شاهد رژه بانوان موتورسوار بودیم. تلاش های مضاعف مسئولان هیات استان البرز در زمینه ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی بانوان چه در زمینه آموزش و چه در زمینه فعالیت های حرفه ای و همگانی و حضور و افتخار آفرینی در عرصه رقابت های قهرمانی کشور شایان توجه و قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار