رقابت‌های فوتبال در اروپا امشب با برگزاری چند دیدار پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 12 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: فوتبال اروپا پس از وقفه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا به وجود آمد پس از مدت ها، شب شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت.

امشب و در ادامه هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) تیم های گرانادا و ختافه به مصاف هم خواهند رفت، همچنین در چارچوب هفته سی و یکم بوندسلیگای آلمان نیز تیم های هوفنهایم و لایپزیگ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت و در مهم ترین بازی امشب تیم های یوونتوس و آث میلان در کوپا ایتالیا باید با یکدیگر دیدار کنند.

گرانادا – ختافه؛ جمعه ۲۳ خرداد ساعت ۲۲

در تعطیلات کرونایی زمزمه‌هایی مبنی بر جذب محمد محبی، بازیکن سپاهان اصفهان توسط گرانادا به گوش می‌رسید و حالا این تیم در دومین بازی از  رقابت‌های این هفته میزبان ختافه خواهد بود. گرانادای رده نهمی در حالی پا این دیدار می‌گذارد که از ۶ بازی اخیر خود، تنها یک شکست در کارنامه داشته و در آن سوی میدان ختافه در تلاش برای کسب ۳ امتیاز این بازی است، تا امید‌های خود برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را افزایش دهد. ختافه با کسب ۴۶ امتیاز، بالاتر از اتلتیکو مادرید، در رده پنجم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته است.

آغاز لالیگا با دربی سیاسی/ رونمایی از مسی پس از ۹۸ روز

هفته سی و یکم بوندسلیگا/ لایپزیگ فرصت لغزش ندارد

هفته سی و یکم بوندسلیگای آلمان، امشب (جمعه) با برگزاری یک مسابقه آغاز می‌شود. در این بازی تیم هوفنهایم از ساعت ۲۳ به وقت ایران در ورزشگاه راین نکر آرنا میزبان لایپزیگ خواهد بود.

تیم لایپزیگ با ۵۹ امتیاز در رده سوم بوندسلیگا قرار دارد و هرگونه لغزش از سوی آن‌ها شاید به قیمت از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تمام شود. تساوی‌های بدموقع در هفته‌های اخیر، این تیم را از کورس قهرمانی عقب انداخته و آن‌ها نمی‌خواهند یک اشتباه دیگر را انجام دهند.

هوفنهایم با ۴۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول رقابت‌ها قرار دارد. آن‌ها اگر می‌خواهند سهمیه لیگ اروپای فصل بعد را از چنگ وولفسبورگ دربیاورند، محکوم به پیروزی مقابل لایپزیگ هستند.

لایپزیگ ۱۱ بازی اخیر خود در بوندسلیگا را نباخته است. تیمو ورنر مهاجم این تیم که صحبت‌های زیادی درباره انتقالش به چلسی انگلیس مطرح می‌شود، در این مسابقه حضور خواهد داشت. پاتریک شیک که بازی قبل مقابل پادربورن تک گل لایپزیگ را به ثمر رساند کنار ستاره آلمانی از ابتدا به میدان خواهد رفت. آن ها، اما اوپامیکانو و یوسف پولسن ۲ بازیکن کلیدی خود را به ترتیب به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

در سوی مقابل هوفنهایم بنیامین هوبنر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. ۴۲ گل این تیم در فصل جاری توسط ۱۳ بازیکن مختلف زده شده است. آن‌ها در میان ۸ تیم بالای جدول بوندسلیگا ضعیف‌ترین خط دفاعی را با ۵۰ گل خورده به نام خود ثبت کرده اند.

این دیدار امشب از ساعت ۲۳ برگزار خواهد شد.

پایان انتظار برای آغاز فوتبال ایتالیا با جدال جذاب یوونتوس و میلان

پس از سه ماه تعطیلی فوتبال ایتالیا، امشب این رقابت‌های جذاب با دیدار یوونتوس و میلان از سر گرفته می‌شود. این بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا و از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آلیانز شهر تورین برگزار می‌شود.

یوونتوس و میلان

دیدار رفت ۲ تیم در میلان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مسابقه‌ای که «آنته ربیچ» ابتدا میلان را پیش انداخت، اما کریستیانو رونالدو در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا شانس یووه برای رسیدن به فینال بیشتر شود.

میلانی‌ها امشب کار بسیار دشواری در ورزشگاه خالی از تماشاگر تورین خواهند داشت، زیرا در ۱۰ بازی اخیرشان مقابل گورخر‌ها (لقب تیم یوونتوس) در ۹ مسابقه شکست خوردند و فقط در بازی آخر موفق به کسب یک تساوی شدند.

اگرچه تیم‌های ایتالیایی مدتهاست که تمرینات را شروع کرده اند، اما برگزاری بازی‌ها حتی تا دیشب در هاله‌ای ابهام بود، اما شب گذشته جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد که اجازه برگزاری بازی‌ها را صادر کرده است.

در صورت تساوی در وقت معمول بازی، دیدار ها به وقت اضافه کشیده نخواهد شد و مستقیم به ضربات پنالتی خواهد رفت. دیدار امشب نیز در صورت تساوی یک بر یک مستقیم به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد.

یوونتوس یکی از تیم‌هایی بود که بازیکنان مبتلا به کرونای زیادی داشت و دنیله روگانی مدافع جوان یووه از اولین بازیکنان در اروپا بود که مبتلا به ویروس کووید ۱۹ شد. پس از او نیز دیبالا و متوئیدی ۲ ستاره این تیم مبتلا به کرونا شدند که همگی آن‌ها بهبود یافتند، اما در تیم میلان تست کرونای همه بازیکنان منفی شد و هیچ بازیکنانی به این بیماری مبتلا نشد.
در بازی امشب یوونتوس، هیگواین و دمیرال را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. البته گفته می‌شود کیلینی نیز نمی تواند برای راه راه پوشان تورین بازی کند. در میلان نیز، ایبراهیموویچ و موساکیو مصدوم و غایب این دیدار هستند.

ترکیب احتمالی ۲ تیم:

یوونتوس: بوفون، دلیخت، بونوچی، کوادرادو، ساندرو، پیانیچ، بنتانکور، متوئیدی، کاستا، دیبالا، رونالدو

میلان: دوناروما، کونتی، کیائر، رومانیولی، کالابریا، پاکتا، کسیه، بناکر، چالهانغلو، بوناونتورا، ربیچ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار