گزارش تابناک خوزستان از سرریز شدن فاضلاب در مرکز شهر اهواز؛
مدتی است که بوی مشمئز کننده فاضلاب رها شده در خیابان 24 متری اهواز نفس ها را در سینه حبس کرده و مردم این منطقه را به ستوه آورده است.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ 11 June 2020

تابناک خوزستان: مدتی است که بوی مشمئز کننده فاضلاب رها شده در خیابان 24 متری اهواز نفس ها را در سینه حبس کرده و مردم این منطقه را به ستوه آورده است.

شهروندان، کَسبه و ساکنین این منطقه اذعان دارند با گرم شدن هوا بوی فاضلاب زندگی را به كام آنان تلخ كرده و در شرایطی که با موج کرونا در خوزستان مواجه هستیم این مسیله به شدت سلامت شهروندان را به مُخاطره می اندازد.

ردِ پای فاضلاب در روزگار کرونایی مردم

پس زدگی فاضلاب و سرازیر شدن آن به خیابان‌های اهواز و پاشیدن آن به سر و روی عابرانِ پیاده علاوه بر ایجاد بسیاری از مشکلات تنفسی و بیماری های پوستی و عفونی، تجمع حیوانات موذی و جونده نظیر موش و حشرات را نیز در پی دارد که خود منشأ بسیاری از امراض هستند.

تعدادی از ساکنان این منطقه در تماس تلفنی با تابناک خوزستان اظهار کردند: سرریز شدن فاضلاب در این خیابان به قدری برای ما زجرآور است که ازبوی نامطبوع نمی توانیم نفس بکشیم و حتی گاهی شدت این بوی متعفن به حدی است که تنفسِ آن، موجب سوزش گلو می شود. اگر ما تمام پروتکل های بهداشتی برای مواجهه با بیماری کرونا را رعایت کنیم بازهم دچار تنگی نفس و سرگیجه ناشی از بوی نامطبوع فاضلاب خواهیم شد.

ردِ پای فاضلاب در روزگار کرونایی مردم

 

ردِ پای فاضلاب در روزگار کرونایی مردم

به گفته ی این افراد، معضل پس زدگی فاضلاب هر سال با شروع فصل گرما آغاز می شود و پس از پیگیری های فراوان بالاخره شرکت آب و فاضلاب یک تانکر مکنده به محل اعزام می کند که درمانی سطحی برای این زخم عمیق است و هنوز چند روز از تخلیه فاضلاب نگذشته که دوباره شاهد همان اتفاق آزار دهنده هستیم.

ثمین بزاز

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار