کد خبر: ۸۶۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ 10 June 2020

آغاز ثبت‌نام اکران‌های مردمی مستند "بر اثر زلزله"

تابناک/ثبت‌نام اکران‌های مردمی مستند «بر اثر زلزله» به کارگردانی عبدالکریم شهابی و تهیه‌کنندگی مدرسه اندیشه و هنر (ماه)، آغاز شد.

 ثبت‌نام اکران‌های مردمی مستند «بر اثر زلزله» به کارگردانی عبدالکریم شهابی و تهیه‌کنندگی مدرسه اندیشه و هنر (ماه)، به مناسبت در پیش‌بودن ۲۷ خردادماه سالروز تشکیل جهاد سازندگی، ۳۱ خرداد سالروز زلزله رودبار و منجیل و همچنین فرارسیدن یکصدمین روز درگذشت جهادگر نستوه مهندس «حسینعلی عظیمی» آغاز شد.

مستند «بر اثر زلزله»، روایتی جذاب از چهار سال تلاش‌های مجاهدانه و خالصانه مهندس عظیمی، از فرماندهان و پیشقراولان جهاد سازندگی و تیم همراهشان در جهت خودکفایی اهالی روستای «بنه زمین» است که پس از زلزله رودبار و منجیل در سال ۱۳۶۹ تصمیم می‌گیرند به سبک دفاع مقدس، به اهالی این روستا خدمات‌رسانی جهادی کنند.

این مستند ۴۴ دقیقه‌ای توسط مدرسه اندیشه و هنر (ماه)، و به کارگردانی عبدالکریم شهابی در آخرین سال عمر با برکت این جانباز جهادگر ساخته‌شده و در واپسین ماه‌های پیش از ارتحال وی، در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به نمایش در آمد و موفق به کسب لوح افتخار بخش ملت قهرمان این جشنواره شد.

علاقه‌مندان برای ثبت درخواست اکران مردمی مستند «بر اثر زلزله»، مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، می‌توانند به سایت «عماریار» به نشانی Ekran.Ammaryar.ir مراجعه کنند.

«عماریار» مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار «با خانواده فیلم ببینید» درصدد انتشار و عرضه محتوای سالم از فیلم‌های مستند در وهله اول و فیلم‌های سینمایی و پویانمایی و فیلم‌های کوتاه، نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور در وهله دوم است.

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار