رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از بهره برداری از ۸۱ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال همزمان با هفته جهاد کشاورزی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ 10 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی مجید آنجفی افزود: منابع مالی برای تکمیل و توسعه طرح های کشاورزی از محل آورده سرمایه گذاران و همچنین اعتبارات استانی و تسهیلات تامین شده است.
وی یادآورشد: طرح های کشاورزی در شهرستان های آشتیان، خمین، زرندیه، کمیجان، اراک، تفرش، ساوه، شازند، محلات، فراهان، دلیجان، تفرش و خنداب تکمیل شده و در این هفته افتتاح می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: لایروبی قنوات، پرورش گوساله پرواری، آبیاری تحت فشار، گلخانه‌های صنعتی، تجهیز و نوسازی کانال‌های انتقال آب اراضی کشاورزی، پرورش گاو شیری، آبیاری تحت فشار، کانال بتنی، لوله گذاری، گلخانه سبزی و صیفی، مرغداری گوشتی، گلخانه خانگی، پرورش میش داشتی، آبیاری تحت فشار ، پرورش شتر مرغ و پرورش ماهیان سردابی از جمله طرح های قابل افتتاح در این هفته است.
آنجفی یادآورشد: با افتتاح این پروژه ها، زمینه اشتغال ۵۹۳ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۲۵ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار