مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: متقاضیان تسهیلات مسکن روستایی می‌توانند از وام ۴۰ میلیون تومانی با نرخ ۵ درصد و بازپرداخت ۱۲ ساله بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۶۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ 09 June 2020

غلامحسین خانی در آئین تکریم و معارفه جدید رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نطنز اظهار کرد: با توجه به وقوع حوادث طبیعی چون سیل، طوفان، زلزله و… و لزوم ساخت مسکن مقاوم، متقاضیان تسهیلات مسکن روستایی می‌توانند جهت تشکیل پرونده و بهره‌مندی از وام ۴۰ میلیون تومانی با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۱۲ ساله به شعب بنیاد مسکن انقلاب شهرستان‌ها مراجعه کنند.

رمضانعلی فردوسی فرماندار نطنز نیز گفت: در سطح شهرستان نطنز برای تصدی مسؤولیت ادارات به افراد صرفاً به دنبال شایسته سالاری هستیم و امید است با پیگیری‌ها و تعاملات متقابل با مردم و دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی به ایشان موفق باشیم.

وی با اشاره به مهاجر پذیر بودن شهرستان نطنز خواستار جذب اعتبار ویژه برای شهرستان شدند و از خدمات مهندس رضا زاده تقدیر به عمل آوردند.

مسعود اورنگی مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نطنز متولد سال ۱۳۶۰ دارای مدرک کارشناسی عمران و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار