استاندار استان مرکزی گفت: خوشبختانه در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و هماهنگی به عمل آمده با رئیس کمیته امداد کشور ۳۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی به استان مرکزی اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۸۶۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 09 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقا زاده در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی وکارکنان این نهاد با بیان اینکه کمیته امداد در مسیر خدمت صادقانه الگویی برای سایر دستگاه‌ها است، افزود: خدمت در کمیته امداد توفیق الهی است که نصیب امدادگران این نهاد شده است.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد ،از ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تا شهریور سال آینده خبرداد و گفت: امید می رود تا پایان سال بخش عمده ای از این مسکن های مددجویی در شهرستانها آماده شود و زمین ها در شهر اراک هم برای ساخت تعدادی واحد مسکونی برای مددجویان تا پایان سال جانمایی شود.
وی افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این هزار واحد ۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که خوشبختانه زمین اختصاص یافته و ظرف دوماه آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.
مجید مومنی ،مدیر کل کمیته امداد استان هم گفت: مسکن و اشتغال دو بال اساسی توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است که با ایجاد اشتغال پایدار و مسکن مناسب برای مددجویان بسترهای توانمندسازی فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار