کد خبر: ۸۶۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 09 June 2020

لزوم تشدید نظارت ها بر قمیت ارزاق عمومی و نحوه توزیع آن

تابناک/معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت بر لزوم تشدید نظارت ها بر قیمت ارزاق عمومی و عدالت در توزیع کالاها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیده زهرا میراعلمی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با بیان این که عملکرد دستگاه های عضو ستاد همواره مورد پایش و رصد قرار دارد، اظهار داشت: این مهم به منظور ارتقای شاخص های کمی و کیفی در خصوص دسترسی آسان مردم به کالاهای ضروری، تضمین کیفیت و هوشیاری در مورد گرانفروشی و احتکار صورت می پذیرد.

معاون برنامه­‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت ادامه داد: انعکاس به موقع کمبودها و نیازهای احتمالی به کالاهای ضروری باید از سوی بخشداران تابعه در اسرع وقت انجام شود.

وی تصمیم گیری و اجرای هماهنگ اهداف نظارتی را در گرو ارتقای تعاملات و هماهنگی اعضای ستاد خواند و تصریح کرد: بدون هم­ افزایی و همکاری تمامی اعضای ستاد به هیچ یک از اهداف مدنظر، دست نخواهیم یافت.

میراعلمی رعایت عدالت در توزیع مایحتاج ضروری نظیر شکر گوشت و مرغ منجمد در سطح شهرستان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در اختصاص سهمیه کالاهای ضروری نظیر گوشت گرم و منجمد مرغ، مراکز توزیعی مستقر در مناطق محروم و کم برخوردار در سطح شهر در اولویت خواهند بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت با تاکید بر لزوم بازرسی و نظارت دقیق از سوی دستگاه های متولی بر قیمت اجناس و کالاها، افزود: کمیته‌های بازرسی باید به صورت روزانه و مستمر بر قیمت کالاها در سطح مراکز فروش و بازارهای شهرستان نظارت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار