در آیینی نخستین تفاهم نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوریی بین صدا و سیمای مرکز اصفهان و دانشگاه اصفهان امضاء شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 08 June 2020

مدیر کل صداو سیمای مرکز اصفهان در این آیین با بیان اینکه همه برنامه‌های این مرکز پیوست پژوهشی دارد گفت: در بخش‌های مختلف قبل و حین برنامه سازی از نظر پژوهشگران استفاده می‌شود.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به فعالیت اتاق فکر در زمینه‌های مختلف در راستای کیفی سازی برنامه سازی در صداو سیمای مرکز اصفهان افزود:اتاق فکر کودک، نوجوان، جوان، خانواده و آسیب‌های اجتماعی از جمله آنهاست.

وی گفت: دانشگاه اصفهان ظرفیت‌های بسیاری داردو به منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی لازم بود چنین تفاهم نامه ایی بین دانشگاه به عنوان کانون تولید فکرو دانش و رسانه برای غنای بیشتر تولیدات رسانه ایی و پژوهشی امضاء شود.
رئیس دانشگاه اصفهان هم در این آیین با بیان اینکه نیمی از ظرفیت دانشگاه در راستای برنامه ریزی و فعالیت ویژه گروه علوم انسانی و نیم دیگر هم برای علوم تجربی و نظری است گفت: در همین زمینه شورای ارتقاء علوم انسانی فعال شده و خوشه سرمایه اجتماعی کشور در دانشگاه اصفهان تشکیل شده است.

هوشنگ طالبی جایگاه صداو سیما را با استناد به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یک دانشگاه عمومی و ملی دانست و افزود:می توان با کمک استادان و پژوهشگران دانشگاه اصفهان در استمرار کیفی سازی برنامه‌ها و حفظ این جایگاه ویژه گام برداشت چرا که رسانه پل بین علم و مردم است.

وی در پایان به ارائه گزارشی از فعالیت شبکه دانشگاه و جامعه پرداخت و اضافه کرد: تاکنون ۱۶ گزارش پژوهشی جامع ۷۰۰ تا ۸۰۰ صفحه ایی متناسب با نیاز استان در راستای توسعه پایدار از جمله مباحث آب و محیط زیست تهیه شده است.

همکاری مشترک در زمینه آموزشی و مطالعات پژوهشی، تولید محتوا، بهره گیری متقابل از ظرفیت نخبگان در قالب تشکیل شورای اندیشه ورز و مشاوره و راهنمایی پژوهشی از مهمترین محور‌های هفت بند این تفاهم نامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار