مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: این استان خود را برای میزبانی از گردشگران عراقی در دوران پساکرونا و زمان بهبود شرایط ناشی از این بیماری آماده می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ 07 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالمالک شنبه‌زاده  اظهار داشت: در این راستا برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری فم‌تور آشنایی فعالان گردشگری کشور عراق با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این استان انجام می‌شود.

وی افزود: شناسایی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، استفاده از ظرفیت بازار کشور عراق جهت توسعه گردشگری بخصوص گردشگری سلامت و بالا بردن میزان شناخت و حجم تقاضا در بازار هدف از اهداف برگزاری این فم تور است.

شنبه‌زاده با بیان اینکه حضور گردشگران در استان علاوه بر معرفی جاذبه‌های تاریخی و صنایع‌دستی سود آوری را نیز برای بخش خصوص به همراه دارد، گفت: رونق گردشگری خارجی از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با استان‌های همجوار در کشور عراق و همچنین برگزاری فم‌تور فعالان گردشگری از مهمترین برنامه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در سال جاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام همچنین به برگزاری اولین فم‌تور در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته در راستای سفر استاندار ایلام به کشور عراق و دیدار با سرکنسول ایران در نجف اشرف مبنی بر توسعه گردشگری بین استان‌های ایلام، نجف اشرف، المثنی و دیوانیه عراق این سفر منجر به عقد قرارداد در زمینه ورود تورهای گردشگری عراقی به استان ایلام شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار