در گفت وگوی اختصاصی با تابناک مطرح شد:
نماینده مردم آبادان در گفت و گو با تابناک خوزستان اظهار داشت: انسجام نمایندگان استان خوزستان برای اولویت های استان، از اهم برنامه‎های مجمع است. همچنین انشاءالله مجمع علمی شروع به کار کند و بر اساس شاخص پیش برود.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 06 June 2020
 
 
سید محمد مولوی در ادامه افزود: باید حاشیه های سیاسی را از خودمان دور کنیم و به حل مشکلات استان خوزستان بپردازیم. یکی از مواردی که ما تمام ما نمایندگان خوزستان پیگیر آن خواهیم بود؛ مطالبه گری به حق است.
وی ادامه داد: استان خوزستان با همه ظرفیت هایی که دارد هیچوقت به حق خودش نرسیده است و دائما در ابتدای ترین نیازهای خود نیز حیران مانده است. نمونه آن نیز این است که شهرهای ما در میان دو رود همچنان تشنه‌اند. از این رو این دست از مطالبه گری را باید به جد پیگیر باشیم.
نماینده مردم آبادان با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم یک توسعه پایداری را دنبال کنیم، تصریح کرد: ما در تولید ناخالص ملی، درآمدهای نظام و امنیت نقش داری. تا جایی که به صراحت می توان گفت که خوزستان دروازه توسعه کشور است.
مولوی عنوان کرد: محورهایی که مجمع نمایندگان استان آن را دنبال می کنند در چند حوزه است. یکی از بحث ها اشتغال است همچنین عمران استان و نبود زیرساخت ها خصوصا در بخض خدمات از دیگر اولویت های مجمع است.
وی ادامه داد: مبحث مهم دیگری را که دنبال می کنیم این است که ظرفیت ها کم رنگ استان را فعال کنیم. این ظرفیت ها در حوزه های مختلف بندر، تجارت، گردشگری و شرکت های مختلفی که در خوزستان با مسکل روبرو هستند؛ باشند.
نماینده مردم آبادان خاطر نشان کرد: متاسفانه حوزه بهداشت ما در بحث کرونا خودش را نشان داد و اینکه به یک راه حل اساسی هم در بحث زیر ساخت و تجهیزات هم نیروی انسانی نیاز دارد. مشکل دیگری که استان دارد که تمام ما به آن آگاهیم موضوع آب است. همچنین مشکلات زیست محیطی که در استان وجود دارد جزء اولویت های ما برای پیگیری هستند.
مولوی عنوان کرد: در بحث آموزش نیز شاخص های خوبی را نداریم و جزء استان های آخر هستیم. در این مورد نیز نیاز به یک اصلاح اساسی داریم چرا که منابع انسانی ما از همین حوزه تامین خواهند شد.
وی درباره ریاست قالیباف در مجلس یازدهم با تبریک به وی تصریح کرد: ایشان باید یک نگاه ویژه ای به استان خوزستان به عنوان یک استان حساس، استراتژیک و مرزی داشته باشد چرا که بنا به فرموده ی امام خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است. امیدوارم مدیریت آقای قالیباف و ریل گزاری قانونی ایشان دولت را نیز پای کار بیاورد.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار