کد خبر: ۸۵۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 06 June 2020

قائم‌ مقام شرکت آب‌ و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه از روز گذشته شست‌وشوی خط انتقال آب به غیزانیه آغاز شده است، گفت: از فردا آب به غیزانیه و مشرحات می‌رسد.

عادل حرباوی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه آبرسانی به غیزانیه اظهار کرد: کار احداث پروژه آبرسانی به غیزانیه‌ اهواز از تصفیه‌خانه شهید الماسی شیبان تا ایستگاه تقویت فشار صفیره به اتمام رسیده و از روز گذشته (۱۶ خرداد) شست‌وشوی این خط آغاز شده است.

وی افزود: در طول مسیر ۲۵ کیلومتری این خط تاکنون با مورد خاصی که نیاز به تعمیر داشته باشد، مواجه نشده‌ایم و خط بدون هیچ مشکلی در حال شست‌وشو است.

قائم‌ مقام شرکت آب‌ و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در صورتی که خط پس از اتمام مراحل شست‌وشو بدون مشکل باشد، از فردا آب از ایستگاه صفیره به سمت غیزانیه پمپاژ خواهد شد و به مردم منطقه می‌رسد.

حرباوی عنوان کرد: امروز مراحل نهایی آزمایش و شست‌وشوی خط به اتمام می‌رسد و امیدواریم که در این مرحله با مشکل خاصی مواجه نشویم تا مردم غیزانیه زودتر از آنچه به آن‌ها وعده داده شده به آب برسند و نیاز آب شرب پایدار منطقه تامین شود.

وی ادامه داد: اجرای خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب به طول ۴۳ کیلومتر و اتصال به تصفیه‌خانه یادگار امام(ره) نیز در راستای رساندن آب به بخش مشرحات غیزانیه انجام شده و به اتمام رسیده است و پس از انجام آزمایش‌هایی نهایی و در صورت نبودن مشکل، از فردا به این بخش نیز آب خواهد رسید.

قائم‌ مقام شرکت آب‌ و فاضلاب خوزستان خاطرنشان‌کرد: لوله‌گذاری و نصب الکتروپمپ‌های جدید، نصب و راه‌اندازی تابلوهای برق، کابل‌کشی و تعویض و ارتقای الکتروپمپ‌های ایستگاه تقویت فشار از جمله اقداماتی است که در راستای آبرسانی به غیزانیه و مشرحات انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار