عضو رکوردداران ملی ایران که با هدف ترویج فرهنگ دوستی و برادری بین اقوام ایرانی و معرفی هرچه بیشتر زادگاهش، "مسجدسلیمان" به مردم رکاب زنی خود را از زاهدان آغاز کرده به کرمانشاه رسید.
کد خبر: ۸۵۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 06 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،حسین عالی محمدی در حاشیه حضور چندساعته اش در شهر کرمانشاه ، با بیان اینکه از حدود دو ماه پیش رکاب زنی خود را از شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان شروع کرده، اظهار کرد: طی این مدت از شهرهای مختلفی از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان عبور کردم و اکنون به کرمانشاه رسیده‌ام.

وی تصریح کرد: در دو ماه گذشته که با دوچرخه سفر خود را با هدف ترویج فرهنگ دوستی و برادری بین اقوام ایرانی و معرفی هرچه بیشتر زادگاهم شهر "مسجد سلیمان" به مردم کشور آغاز کردم، بیش از سه هزار کیلومتر رکاب زنی داشته‌ام.

عالی محمدی افزود: برای اتمام این سفر حدود هزار کیلومتر دیگر باید رکاب زنی کنم و در این مسیر از شهرهای نورآباد، خرم آباد، اندیمشک، دزفول و لالی عبور کرده تا به مسجد سلیمان برسم و به سفرم پایان دهم.

این ورزشکار که تاکنون رکوردزنی هایی همچون روپایی زدن روی دیوار چین، پیاده روی از شمال به جنوب کشور، فتح 1693 پله برج میلاد با روپایی در زمان سی دقیقه و... را در کارنامه دارد، در پاسخ به اینکه آیا در این دو ماه دچار خستگی نشده، عنوان کرد: در سالهای گذشته رکوردهای زیادی را در رشته‌های ورزش همگانی به ثبت رسانده ام و تمرینات زیادی هم برای اجرای این برنامه داشته‌ام، برای همین اصلا خستگی را احساس نکردم.

وی درخصوص مهمترین تجربیاتی که در این سفر 60 روزه بدست آورده هم گفت: در این مدت با فرهنگ، آداب و رسوم و اقوام مختلف ایرانی در شهرهای مختلف آشنا شدم و مهربانی و میهمان نوازی مردمان کردنشین زاگرس را از نزدیک دیدم.

عالی محمدی در ادامه در رابطه با هزینه هایی که این سفر برایش در بر داشته هم گفت و افزود: هزینه‌های این سفر برایم بسیار بالا بود، اما خوشبختانه با توجه به اینکه کارمند پتروشیمی مسجدسلیمان هستم، از طرف این مجموعه مورد حمایت قرار گرفتم و به عنوان اسپانسر حامی من بودند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار