کد خبر: ۸۵۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 05 June 2020
تابناک/امام‌جمعه رودسر با اشاره به اینکه همه ملت‌های آزاده دنیا از عدالت‌خواهی مردم آمریکا حمایت می‌کنند، گفت: شعار اسلام و ملت ایران حمایت و پشتیبانی از عدالت‌خواهی و انزجار از دولت ظالم و خون‌ریز و نژادپرست آمریکا است.
شعار اسلام، حمایت از عدالت‌خواهی مظلوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر که در مسجد ملا امیرا برگزار شد، اظهار کرد: تذکری که در نماز عید فطر در خصوص اوضاع نابسامان سواحل دریا داده شد خوشبختانه بازتاب خوبی داشت و اقدامات خوبی برای سالم‌سازی دریا در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به برگزاری نشست ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و بازدیدهای مکرر از سواحل دریا افزود: همه ما قصد داریم اجازه ندهیم عده‌ای هنجارشکن لامذهب که به چیزی اعتقاد ندارند با رفتارهای بی‌قیدوبند خود، دین و شهر ما را که مردمانشان پیرو راه شهدا و انقلاب هستند لکه‌دار کنند.

امام‌جمعه رودسر با بیان اینکه رودسر ۷۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده تا اسلام زنده بماند، تصریح کرد: مردم دین‌دار رودسر اجازه نمی‌دهند تا سواحل، کوهپایه و جلگه‌های این شهرستان جولانگاه تورهای غیرمجاز و زنان بی‌حجاب باشد که هر کاری که دلشان خواست انجام دهند.

وی با تأکید بر لزوم اهتمام و همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی و امنیتی در برقراری نظم و ایجاد فضای سالم در شهرستان رودسر گفت: نیروی انتظامی، روحانیت، بسیجیان و سپاه پاسداران همه پای‌کار هستند و از مردم هم خواهش می‌کنم کنار نمانید، ساحل یک نعمت خدادادی است که همه باید استفاده کنند، چرا نباید عده‌ای از خانواده‌های مؤمن نباید دست زن و بچه خود را بگیرند و از سواحل ما استفاده کنند.

روحانی با تاکید بر لزوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر افزود: از پلیس مقتدر می‌خواهیم تا مهربانانه و عطوفانه در ساحل حضور مستمر داشته باشید و اجازه ندهید تا عده‌ای فرصت‌طلب از غفلت پلیس سوءاستفاده کرده و کارهای غلطی کنند.

وی با بیان اینکه عده‌ای شعار شهدا را می‌دهند اما در عمل خلاف آرمان‌های آن‌ها حرکت می‌کنند، افزود: اگر در مقابل ولنگاری عده‌ای در جامعه سکوت کنیم گناهکاریم و شهدا ما را لعن خواهند کرد که باید پاسخگو باشیم.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به بیانان ژرف مقام معظم رهبری در روز بزرگداشت رحلت جان‌گداز رهبر انقلاب که برگرفته از اندیشه‌های ناب امام (ره) بود، بیان کرد: تأکیدات رهبری، بهره‌گیری از نیروهای جوان و میدان دادن به آن‌ها در کارهای اجرایی و مدیریتی است.

وی مجلس یازدهم را انقلابی و جوان برشمرد و گفت: امیدواریم که مجلس جدید و قوه مجریه، پیرو راه امام (ره) باشند و به تأکیدات رهبری توجه ویژه داشته باشند.

روحانی با بیان اینکه جوانان در دوران دفاع مقدس نقش محوری داشتند و فرماندهی لشکر را بر عهده داشتند، افزود: چه شده که امروز به جوانان نمی‌توانیم اعتماد کنیم یقیناً یکی از مشکلات مهم بر سر راه انقلاب و ملت بی‌توجهی به جوانان تحصیل‌کرده و متخصص است.

وی حل مشکلات اقتصادی جامعه و وضع بد معیشتی مردم را مورد تأکید مسؤولین قرارداد و تصریح کرد: وقتی جوانان بیکار هستند و ازنظر معیشتی قادر نیستند خانواده‌ای را اداره کنند چطور انتظار داریم ازدواج کنند، آن‌وقت از فساد در جامعه نگرانیم و همه این مسائل به هم مرتبط هستند.

امام‌جمعه رودسر به اوضاع داخلی آمریکا و رسوایی دولت مدعی حمایت از حقوق بشر اشاره کرد و افزود: دولت آمریکا برای سرکوب ملت خود از ارتش استفاده کرده چگونه می‌تواند سخن از عدالت‌خواهی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه ملت‌های آزاده دنیا به عدالت‌خواهی مردم آمریکا حمایت می‌کنند، گفت: شعار اسلام و ملت ایران حمایت و پشتیبانی از مظلوم و انزجار از دولت ظالم و خون‌ریز و نژادپرست آمریکا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار