کد خبر: ۸۵۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 02 June 2020

تابناک خوزستان:

در سال های اخیر تحولات شگرفی در عرصه ی علم و فناوری اطلاعات پدید آمده که منجر به اضافه شدن تعاریف و تعابیر بدیع و تازه ای در ادبیاتِ سیاسی جهان گشته است. 

یکی از مهم ترین این تعابیر، جنگ نرم است که رهبر انقلاب اسلامی بارها در فرمایشات داهیانه ی خود به این موضوع اشاره داشتند. در این نبرد دشمن با بهره گیری از رسانه ها اراده خود را بر یک ملت تحمیل و آن کشور را در ابعاد گوناگون و با روش های نرم افزارانه اشغال می کند بنابر این همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند «رسانه مهم‌ترين ابزار جنگ نرم است»

باتوجه به نقش اساسی و کلیدی رسانه ها در این عرصه به نظر می رسد که بارزترین رسالت ما، مجاهدت رسانه ای در تقابل با فساد و قدرت نرم است.
علاوه بر این، استان خوزستان به دلیل موقعیت استراتژیک منطقه ای، دارای حساسیت های فراوانی است که ما را ملزم به انعکاس دقیق مشکلات مردم این خطه می سازد. هدف ما این است که پژواک مطالبات و خواسته های به حقِ مردم خوزستان باشیم؛ مطالبات اولیه ای که در اثر بی کفایتی برخی مدیران در خوزستان پدیده آمده است.
در راستای وظیفه روشنگری و آگاهی بخشی ناگزیر به افشاگری درخصوص مدیران کم کار استان خواهیم بود و با صراحت می گوییم از افشای ماهیت کسانی که به کرامت انسانی مردم رنج کشیده ی خوزستان بی اعتنا هستند، هیچ گونه ابایی نخواهیم داشت.
نقش مطالبه گر و جریان سازی رسانه در جامعه کنونی بسیار حایز اهمیت است و بی شک خروجی تلاش های رسانه ای می تواند نقشه راه خوبی برای مدیران و حتی قانون گزاران فراهم کند.
اینک که دشمنان از هر سو، رسانه و فضای دیجیتال را محل مانور خود نموده‌اند، با نشر و پردازش صحیح، دقیق و سریع اطلاعات، از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان دفاع کرده و در این راه ثابت قدم خواهیم ماند.
تحکیم امنیت و آرامش روحی و روانی جامعه و تنویر افکار عمومی نسبت به حوادث و رُخدادها، نیازمند تلاش هماهنگ، فراگیر و هدفمند مراجع فرهنگی و رسانه ای کشور می باشد، لذا باید بر ضرورت توسعه افکار عمومی و اقدام در جهت تعمیق و برقراری تعامل کارآمد رسانه ها با مردم توجه بیش تری داشت.

*مدیر تابناک خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار