مدیرکل راه و شهرسازی استان؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، گفت: متقاضیان تایید شده ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ایلام مدارک مورد نیاز خود را تکمیل کنند.
کد خبر: ۸۵۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱ 01 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛علی‌اصغر کاظمی گفت: متقاضیان تایید شده ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن  در ایلام که به هر دلیل مدارک مورد نیاز را به اداره کل راه و شهرسازی تحویل نداده با مراجعه به سامانه  مدارک خود را تکمیل کنند.

وی افزود: متقاضیان بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن، می‌توانند با مراجعه به بخش« پیگیری درخواست‌ها» در سایت http//tem.mrud.ir، نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: ضمناً کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادی که به دلیل شرایط فاصله گذاری اجتماعی ناشی از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفاً کد ملی خود را به سامانه پیامکی طرح اقدام ملی مسکن ارسال کرده‌اند، برای ثبت نام و بارگذاری مدارک از فردا سه شنبه تا اطلاع ثانوی، می‌توانند با مراجعه به بخش« پیگیری درخواست» به نشانی http//tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: زمان بندی ویرایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول و دوم ، زمان بندی ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول، و همچنین زمان بندی بارگذاری مدارک توسط متقاضیان تایید شده در مرحله دوم نیز جهت اطلاع رسانی لازم، متعاقباً اعلام می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: با انعقاد تفاهم نامه‌هایی با نیروهای مسلح، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و… برنامه‌ریزی برای احداث ۹ هزار و ۱۵۵ واحد مسکن در طرح اقدام ملی در سطح شهرهای استان ایلام انجام می‌شود. /ع

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار