مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: سرعت بخشیدن به پرداخت های قرض الحسنه ای یکی از برنامه های مهم کمیته امداد ایلام در رفع مشکلات نیازمندان است.
کد خبر: ۸۵۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶ 01 June 2020

 به گزارش تبناک ایلام، قنبر موسی نژاد  در بازدید از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و در دیدار با کارکنان این صندوق بیان کرد: آنچه که در عملکرد این صندوق مورد انتظار است علاوه بر سرعت بخشیدن به پرداختها کسب رضایتمندی ارباب رجوع است.

وی افزود: از آنجایی که بسیاری از مراجعین و نیازمندان مشکلات حاد و ضروری دارند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به این افراد یکی از برنامه‌هایی است که این نهاد در سالهای گذشته آنرا اجرایی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام وصول مطالبات و اقساط تسهیلات پرداخت شده را باعث سرعت گرفتن در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه عنوان کرد و گفت: تأخیر در پرداخت وام‌های ضروری باعث آسیب می‌شود.

موسی نژاد با بیان اینکه پرداختهای قرض الحسنه ای یکی از افتخارات کمیته امداد است تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان در زمینه ایجاد شغل و کمک به رفع مشکلات و گرفتاری‌های ضروری از باسابقه‌ترین خدمات این نهاد به مردم است.

وی در ادامه گفت: از آنجایی که ایجاد اشتغال برای نیازمندان از برنامه‌های اصلی این نهاد است: در سال جهش تولید پرداخت تسهیلات قرض الحسنه توسط این نهاد به نیازمندان سرعت می‌گیرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار