اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در یازدهم خرداد
اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در یازدهم خرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۵۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶ 31 May 2020

  به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در یازدهم خرداد ماه سال 1399 به این شرح است :
بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/3/11 تقدیم حضور می گردد :

کشف خودروهای احتکاری میلیاردی در مازندران 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران استان از کشف 8 میلیارد و 400 میلیون ریال خودروهای احتکاری و پلمب محل دپوی این خودروها در چند شهر استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجراي طرح مقابله با احتکار خودروهاي صفر کيلومتر در سطح استان مازندران، ماموران پلیس آگاهی شهرستان های"بابل، محمودآباد و چالوس" با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیس موفق به کشف محل دپوی خودروهای احتکاری در سطح این شهرستان ها شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی طی چند مرحله عملیات در این شهرستان ها با شناسایی 3 پارکینگ و محل پارک این خودروهای صفر کیلومتر 14 دستگاه خودرو سواری پراید، وانت پراید، سمند، پژو 206، پژو 207 و پژو 405 را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این خودروها 8 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده که با دستور مرجع قضائي این پارکینگ ها پلمب شدند.

 دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی با 14 فقره سرقت در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری 2 سارق منزل با 14 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 پس از بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

سرهنگ عنایتی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند .

وی، همچنین اظهار داشت : متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 14 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به اينکه برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقین، همکاری مردم با پلیس امری الزامی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشكوك خودروها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پاياني شب، موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

 کشف 4 کیلو و 670 گرم مواد مخدر در آمل 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از کشف 4 کیلو و670 گرم مواد مخدر از 3 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "نعمت الله آزادی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ ،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند 3 نفره قاچاق مواد مخدر در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی و در عملیاتی ضربتی متهمان را حین تردد در این محور با یک خودروی براید دستگیر کردند.

سرهنگ"آزادی" خاطر نشان كرد: در بازرسی از خودروی متهمان 3کیلو 180 گرم هرویین ، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند .

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

آزادی با بيان اينکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

وی در پایان، خاطر نشان کرد : مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

 کشف البسه قاچاق در میاندورود 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 70میلیون ريالی البسه قاچاق از یک خودروی سواری در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی اين فرماندهی هنگام كنترل وسايل نقليه عبوري در یکی از محورهای ورودی به يك خودروی سواری پژو مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی میاندورود تصريح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن م700 ثوب البسه قاچاق کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 70 ميليون ريال عنوان کرد و اظهار داشت:کالای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان این که خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است، از شهروندان خواست: ضمن خودداری از خرید و مصرف کالاهای خارجی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 دستگیری 2 سارق حرفه ای سیم برق در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر" از دستگیری 2 سارق کابل برق با 21 فقره سرقت این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های مکرر کابل برق از شبکه های توزیع برق در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه بالا تجن، با بررسی میدانی، موفق به شناسایی 2 سارق سیم برق در حوزه استحفاظی شدند .

سرهنگ خادمی، خاطرنشان کرد: در یک عملیات ضربتی متهمان در حین سرقت دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد .

وی با بیان این که متهمان در بازجویی ها تاکنون به 21 فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اقرار کردند، اظهار داشت: این دو سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

 دستگيري سارق دوچرخه در ساری 

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگيري سارق دوچرخه با 5 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "ناصر علی صفر پور" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت:مأموران کلانتري14 معلم این فرماندهی حين گشت زني در محدوده خیابان خیام فردي را در حین سرقت دوچرخه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته به 5 فقره سرقت دوچرخه نیز اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفی شد.

سرهنگ صفرپور در پايان از شهروندان خواست: توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک موضوع را سريعاً با شماره تلفن110به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

 بازداشت رمال و عامل تبلیغات شیطان پرستی در فضای مجازی 

فرمانده انتظامی شهرستان"بابلسر" از شناسایی و دستگیری رمال و عامل تبلیغات گروه شیطان پرستی در فضای مجازی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"حسین اسدی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با ايجاد صفحه اي در شبکه اجتماعي در امر تبلیغ شیطان پرستی و رمالي فعاليت مي کند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس و استفاده از شگردهاي خاص ماموران موفق شدند، متهم به رمالی را شناسايي و با هماهنگی قضائی این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفای متهم مقادیری تجهيزات رايانه اي حاوی محتواهای شیطان پرستی و رمالی به همراه مقادیری موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پایان با اشاره به اينکه برخی شبکه هاي اجتماعی خارجی در فضای مجازی با اهداف دين زدايي، حمله به مقدسات و ارزش هاي اسلامي طراحي شده اند، گفت: از والدین انتظار می‌رود تا نظارت و توجه بيشتري بر عملکرد فرزندان خود در استفاده از اين گونه وب سايت ها داشته باشند.

 خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک ساری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار