نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت و گو با تابناک:
منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت و گو با تابناک خوزستان اظهار داشت: مجلس جایگاه ذاتی خود را دارد و عیار آن با عمل کرد نمایندگان مجلس سنجیده می شود.
کد خبر: ۸۵۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 31 May 2020

 تصویری ناگوار از لحظه نطق یک وزیر در مجلس! | ساعدنیوز

 

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در گفت و گو با تابناک خوزستان گفت: متاسفانه با برخی سطحی نگری ها و پایین بودن مطالبات در نمایندگان سبب پایین آمدن میزان تاثیر گذاری مجلس شده است در صورتی که هنوز طبق قانون و گفته معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری همچنان بالاترین جایگاه یعنی قانون گذاری و نظارت را دارد.

وی با بیان این که تلاش داریم مجلس را به بالاترین حد جایگاهی خود برگردانیم تا بتوانیم در حد توان مشکلات کشور و حوزه انتخابی خود را مرتفع سازیم ادامع داد: در شرایط کنونی هم اگر مجلس مقتدر و درونگرا داشته باشیم بی شک به یاری خداوند میتوانیم تغییرات بسیاری در وضعیت موجود جامعه و کشور ایجاد نماییم.

وی با اظهار امیدواری از این که بتوانیم با شناسایی ظرفیت هر کدام از نمایندگان در مسیر تحقق اهداف و اولویت‌های اساسی استان‌مان گام برداریم عنوان کرد: هماهنگی بین نمایندگان حوزه‌های انتخابیه مختلف خوزستان، موجب بهبود وضعیت شهرهای استان و پیشبرد بهتر امور خواهد شد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار