بیش از یک دهه با کاله در اوج بودیم
خبر انصراف هلدینگ بزرگ کاله از تیمداری در لیگ برتر والیبال بازخوردهای فراوانی در رسانه های بومی و ملی داشت بطوریکه اکثر هواداران ورزش و خصوصا والیبال دوستان را ناراحت کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 29 May 2020

اما در این بین عده ای به خاطر این تصمیم به انتقاد از کاله پرداختند که در نوع خودش عجیب بود.بعضی ها بجای اسیب شناسی این واقعه بسیار طلبکارانه مدیران کاله را مخاطب گرفتند که انگار این مجموعه موظف بوده به هر قیمتی تیمداری کند

خاطرم هست یک روز گزارشگر یک برنامه ورزشی صدا و سیما طی یک مصاحبه کوتاه از من پرسید بعد رفتن بهروز عطایی تکلیف کاله چیست؟ در جواب گفتم امثال عطایی حق دارند که بیایند و بروند حق دارند که برای اینده حرفه ای خود تصمیمات مختلف بگیرند ولی ما باید همیشه برای الترناتیو و جانشین آنها برنامه داشته باشیم.

الان همین مساله در سطحی کلان تر رخ داده است و بعد از یک دهه افتخار افرینی کاله تیمداری نخواهد کرد.بارها زمزمه این اتفاق را شنیده بودیم و حال به واقعیت پیوست و وظیفه ما و مسئولین است که جایگزین کاله را پیدا کنیم نه اینکه کاله را زیر سوال ببریم.

فراموش نکنیم بیش از یک دهه این تیم والیبال افتخارافرینی کرد و به تمامی افتخارات در این رشته ورزشی دست پیدا کرد.خاطرمان باشد سالها والیبال امل در انتظار ماند تا برندی مثل کاله مقتدرانه به میدان بیاید و تیمداری کند.

حال خوش استقبال بد بدرقه نباشیم هلدینگ کاله همیشه برای امل موجب برکت بوده و این قضیه را در حوزه های مختلف اثبات کرد.با انتقادات احساسی و بی هدف فقط جانشین های کاله را از تیمداری دور میکنیم و خودمان را افرادی احساسی و قدرناشناس معرفی می کنیم.

پیشنهاد میکنم حتما به نقد و تحلیل روند تیمداری کاله در عرصه ورزش بپردازید و خروجی و تجارب خود را در اختیار تیمداران بعدی قرار دهید تا در ادامه بهتر از کاله در این عرصه حضور پیدا کنند.به امید روزهای پر فروغ تر ورزش و والیبال آمل بایدقدر دان کاله باشیم تا چراغ این حرکت در این شهر کهن خاموش نشود

احسان_محمدی_پور
خزر۲۴

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار