کد خبر: ۸۵۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶ 27 May 2020

به گزارش تابناک خوزستان؛ آیت‌الله عباس کعبی، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  با انتشار یک فایل ویدیویی  ضمن اظهار تاسف از مشکلات آب در غیزانیه اظهار کرد: مشکل نبود آب شرب در بخش غیزانیه و دردمندی مردم ولایی و انقلابی بخش غیزانیه دل هر انسان با انصاف و غیرتمندی را جریحه‌دار کرده و به درد می‌آورد.

وی افزود: ابرچالش مشکلات حاد خوزستان، ابرچالش مدیریتی است که باعث شده تا غیزانیه و غیزانیه‌ها در رنج بیافتند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در تشریح راه‌حل برون‌رفت از مشکلات استان عنوان کرد: نگاه فرصت‌محور و استفاده از تمام ظرفیت‌های استان و تبدیل مسائل امنیتی به مسائل اجتماعی و حل آن‌ها به گونه‌ای معقول، راه چاره است.

وی افزود: اینکه مسائل اجتماعی را در اثر بی‌تدبیری یا بی‌توجهی و سهل‌انگاری زمینه نشان دهیم و اقدامی نکنیم تا به مسائل امنیتی تبدیل شوند مشکل بغرنجی است که نیازمند تدبیر است.

کعبی در رابطه با اقدامات مسؤولین بیان کرد: مسؤولینی که کم‌کاری و بی‌تدبیری داشتند و وظایف خود را به موقع انجام ندادند باید در قبال این مسئله پاسخگو باشند.

وی افزود:  نظام نیز جهت استیفای حقوق عامه مردم ورود جدی‌تری کند تا در رابطه با این مسئله و حتی مسائل مشابه شاهد اتفاقاتی دیگر در قسمت‌هایی دیگر نباشیم.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به اینکه از گذشته پیگیر مشکلات غیزانیه بوده‌اند گفت: در سال ۹۵ غیزانیه به بخش تبدیل و دو بار اعتباراتی از نفت دریافت شد، پیمانکار را هم  مشخص کردند اما متاسفانه نظارت بر پروژه‌ها به خوبی پیش نرفته که نتیجه به اینجا رسیده است.

وی افزود: در پروژ‌ه‌های مشابه نیز باید دقت شود تا براساس وعده‌ای که داده می‌شود مردم در عمل شاهد باشند که کار بایسته‌ای انجام شده است.

کعبی عنوان کرد: از اینکه بعد از اتفاقات پیش آمده آقای رئیس جمهور به مسئله ورود پیدا می‌کنند و قول می‌دهند ظرف دو هفته مشکل آب تامین شود خدا را سپاسگذاریم.

وی افزود: منتهی باید به شکل ریشه‌ای بسترهای لازم جهت توسعه همه جانبه استان خوزستان و رفع فقر و محرومیت فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار