معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: 160 هزار منزل مسکونی آسیب دیده از سیل در کشور در یک سال گذشته بازسازی و نوسازی شده است.
کد خبر: ۸۵۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵ 25 May 2020

مهدی جمالی نژاد اظهار کرد: شهرستان خمینی شهر در همه عرصه ها فعال بوده و پروژه بزرگی که امروز در روستای تیرانچی افتتاح شد گواه همین موضوع است. علی‌رغم مشکلات اقتصادی و تحریم ها به همت خیران و مسئولان ورزشگاهی مجهز و چند منظوره در این روستا افتتاح شد.

وی با اشاره به بازدید از دو پروژه درمانی و پزشکی شهرستان خمینی شهر در مورد پروژه های شهرداری، گفت: ۴ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در این شهر درحال تکمیل است .

جمالی نژاد در مورد پروژه های کشوری نیز افزود: امسال همچون سال های گذشته پروژه های عمرانی فعال است. سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه را در دهه مبارک فجر و بیش از ۲۰ هزار پروژه را در هفته دولت افتتاح کردیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به اقدامات انجام شده در حوزه نوسازی و بازسازی‌های خسارات ناشی از سیل سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این حوزه اقدامات ارزشمندی انجام شده که تنها ۱۶۰ هزار منزل مسکونی در کشور بازسازی و نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار پروژه زودبازده در سال گذشته تکمیل شده است، گفت: امسال نیز پروژه ها فعال است و در کنار پروژه های کم هزینه و زود بازده، تکمیل پروژه های ناتمام را نیز در اولویت قرار داده ایم.

جمالی نژاد با بیان اینکه تمام رده هایی که در بودجه سال گذشته در نظر گرفته شده در بودجه امسال نیز دیده شده است، اظهار کرد: ۸ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه های زیرساختی به خصوص در حوزه حمل و نقل ریلی و حمل و نقل عمومی، کمک به شهرداری ها و دهیاری ها در ردیف های بودجه امسال دیده شده است و امیدواریم شادابی و پویایی در شهرها و روستاهایمان بیش از گذشته مشاهده شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار