از سوی انتشارات هفت روز به نویسندگی محسن صفری؛
محسن صفری از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی قائمشهر و از فعالان تئاتر مازندران است که نمایش نامه های بسیاری را به روی صحنه برده و در جشنواره های متعددی شرکت کرده است.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸ 23 May 2020

به گزارش تابناک ، کتاب 40 فیلم نامه فیلم کوتاه به چاپ رسید کتاب 40 فیلم نامه فیلم کوتاه به نویسندگی محسن صفری از سوی انتشارات هفت روز در اردیبهشت 99 به چاپ رسید.

بر اساس این گزارش، کتاب 40 فیلم نامه فیلم کوتاه به نویسندگی محسن صفری از سوی انتشارات هفت روز در 1000 نسخه، اردیبهشت ماه 99 به چاپ رسید.

40 فیلمنامه در یک کتاب
 

این کتاب در قطع جیبی، رده سنی بزرگسال و در 52 صفحه به انتشار رسیده است که شامل 40 فیلم نامه کوتاه خیانت، اسیر، غول، دوربین، ارتفاع، خودکشی، مراسم ختم، خواب، گریم، پیرمرد و برکه، ایستگاه آخر، پنیر، آزادی، بید مجنون، تشییع، خیمه شب باز، مرگ، کمربند، تدفین، خروس لاری، هجوم، اعدام، چشم، پناهگاه، پرواز، روزی، سنگ عجیب، سفید نارنجی، فرمانده، ماشه، به رنگ کبود، فریم آخر، انقراض، ترور، جنگ جهانی چهارم، برخورد نزدیک، نور، HIV، شهر ما و نمایش خیابانی است، از این تعداد فیلم نامه 12 عدد به صورت انیمیشن و بقیه بی کلام و با کلام است.

لازم به ذکر است محسن صفری از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی قائمشهر و از فعالان تئاتر مازندران است که نمایش نامه های بسیاری را به روی صحنه برده و در جشنواره های متعددی شرکت کرده است.

وی علاوه براین کتاب، چهارکتاب دیگر را با عناوین نمایش نامه دانش آموزی، مجموعه نمایش نامه آفتاب کهربایی شب، حرفی از جنس شعر و نمایش نامه کمدی آقای کاندیدا را به چاپ رسانده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
جالب بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار