مازندلیگ: هواداران صنعت نفت آبادان پس از توقف تیم شان مقابل نساجی مانزدارن اعتراض شدید خود را اعلام داشتند.
کد خبر: ۸۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 30 August 2015
به گزارش تابناک مازندران  بازی دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برابر نساجی قائمشهر در قالب رقابت های لیگ یک کشور در ورزشگاه تختی آبادان با حاشه هایی همراه بود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر شنبه میزبان تیم نساجی قائمشهر بود که در پایان این دیدار با نتیجه 2 بر 2 برابر میهمانش متوقف شد و این نتیجه باعث اعتراض تماشاگران آبادانی شد.
* جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که از نتیجه و عملکرد این تیم برابر نساجی قائمشهر رضایت نداشتند، به مدیر عامل و سرمربی این تیم اعتراض کردند.
* تماشاگران آبادانی که از عملکرد تیم شهرشان رضایت نداشتند، با تجمع مقابل درب ورودی ورزشگاه تختی آبادان شعارهایی علیه علی عیسی زاده مدیره عامل موسسه صنعت نفت آبادان و کارلوس مانوئل سرمربی این تیم دادند.
* تماشاگران آبادانی در پایان این دیدار، برکناری عیسی زاده و مانوئل را خواستار شدند.
* جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، با بیان اینکه تیم نساجی قائمشهر از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز داشت، گفتند: چگونه است که این تیم در آبادان به راحتی یک امتیاز کسب کرد.
* هواداران این تیم، با انتقاد از آنچه عملکرد ضعیف تیم صنعت نفت آبادان در این بازی می خواندند، اعمال تغییرات در مدیریت و کادر فنی این تیم را خواستار شدند.
* عباس مرداسی که در دقیقه 56 مرتکب خطای پنالتی شد، هنگام تعویض با انتقاد هواداران آبادانی مواجه شد و با پا زدن به بطری آب راهی رختکن شد و حاضر به نشستن روی نیمکت این تیم نشد.
نقل ازمازندلیگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار