استاندار خوزستان در پایان اشاره کرد: برای به ثمر رسیدن طرح فولاد سازی در کنار فولاد اکسین هستیم تا انشالله این طرح مهم و بزرگ به نتیجه برسد.
کد خبر: ۸۵۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ 20 May 2020

همدلی مومنانه شرکت فولاد اکسین با اهدا ۱۰ هزار بسته حمایتی

سه شنبه ۳۰ اردیبهشت با حضور استاندارخوزستان، فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر، مدیرکل صمت استان، مدیرعامل فولاد خوزستان، نماینده امام جمعه کلان شهر اهواز و مدیرعامل فولاد اکسین، رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه به هم وطنان نیازمند، با محوریت فولاد اکسین و با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب برگزار که در همین راستا بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی شامل حدود ۱۰۰ هزار قلم برنج، روغن و سایر مایحتاج ضروری به ارزش ۲۵ میلیارد ریال توسط فولاد اکسین خریداری و بسته بندی شد تا جهت توزیع در میان اقشار نیازمند استان خوزستان در اختیار ستاد ستاد مرکزی رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه قرار گیرد.


 در ابتدای این رزمایش معنوی و امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: بحث مسئولیت‌های اجتماعی وظیفه اصلی همه است بطوری که شعار همیشگی ما در کنار مردم خوزستان و برای مردم استان بودن، می‌باشد.

وی افزود: هم در سیل و کرونا و هم در بحث کمک‌های مومنانه ۲۵ میلیارد ریالی، همیشه این شرکت تولیدی سعی کرده در حد توان خود انجام وظیفه کند و امیدواریم بتوانیم کوچکترین قدم را در بحث کمک به خانواده‌های کم برخوردار انجام داده باشیم.

ابراهیمی در پایان گفت: ما سال ۹۹ را واقعاً با نام جهش تولید با تشکیل کارگروه ویژه جهش تولید شروع کردیم و این مهم را امسال در سه بعد ۱- حفظ شرایط گذشته ۲- بهبود شرایط گذشته و توسعه صادرات ۳- بحث طرح فولاد سازی، طرحی که می‌تواند ۱۰۰۰ نفر را به صورت مستقیم و نزدیک به ۲۳ هزار نفر اشتغال زایی غیر مستقیم در استان ایجاد کند را با کمک استاندار و همه مسئولین و به کمک خداوند بزرگ جامعه عمل بپوشانیم.

در ادامه این همایش شریعتی استاندار خوزستان گفت: برای جبران مشکلاتی کسانی که بحران کرونا زندگی نرمال آن‌ها را مختل کرده، موسسات شرکت‌های بزرگ در جهت کمک، در خوزستان پیشگام بوده و چیزی کم نگذاشته اند.

شریعتی تصریح کرد: فولاد اکسین خوزستان هم در راستای فعالیت‌های اجتماعی و وظیفه‌ای که بر دوش خود احساس می‌کرده بعد از سپری کردن بحران‌های زیاد بحمدالله در خط توسعه و تولید و استقلال کشور قرار گرفته و کار بزرگی در یک سال و چندماه اخیر انجام شد که ما صمیمانه از آقای ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین، و امام جمعه محترم اهواز که خود بانی این کار بودند و از همه پرسنل فولاد اکسین تشکر میکنم.

استاندار خوزستان در پایان اشاره کرد: برای به ثمر رسیدن طرح فولاد سازی در کنار فولاد اکسین هستیم تا انشالله این طرح مهم و بزرگ به نتیجه برسد.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر خوزستان هم ضمن حضور در این اجتماع خیرخواهانه گفت: از نزدیکی و همراهی مجموعه فولاد اکسین در راستای فرامین مقام معظم رهبری در جهت کمک به نیازمندان و سلسله اقداماتی که در این راستا صورت پذیرفت کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی افزود: ابتدا فکر نمی‌کردیم رزمایش کمک‌های مومنانه به این کیفیت با حضور همه مجموعه‌های مردمی و موسسات و شرکت‌های تولید در یک رقابت خداپسندانه در کسب ثواب و اجر معنوی پای کار بیایند، اما دیدیم که برای کمک به مردم عزیز همه مشارکت بالایی داشته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار