مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از چهار خطه شدن جاده شوشتر- مسجدسلیمان خبر داد و گفت: این محور تا شهریورماه سال جاری چهارخطه خواهد شد تا تردد در آن ایمن‌تر از گذشته انجام شود.
کد خبر: ۸۵۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 20 May 2020

رضا رضایی اظهار کرد: محور شوشتر – مسجدسلیمان یکی از محورهای حادثه خیز در خوزستان است و از این رو تصمیم گرفته شد تا نسبت به چهارخطه کردن این مسیر اقدام شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح چهار خطه کردن جاده شوشتر - مسجدسلیمان، ادامه داد: این پروژه از سه راهی گاوسوار در شهرستان شوشتر آغاز و تا روستای آبگاه در مسیر شهرستان مسجدسلیمان ادامه می یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اقداماتی که باید در این پروژه انجام شود، تصریح کرد: ۴.۵ کیلومتر مسیر شکافی، ۵۶ هزار متر مکعب خاکبرداری، احداث ۱۲ دستگاه پل، اصلاح نقاط حادثه خیز و آسفالت مسیر از جمله اقداماتی است که در این پروژه باید اجرایی شود.

رضایی عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ۱۲ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات ملی تامین شده و قرار است در شهریورماه سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح خاطرنشان‌کرد: سهولت در تردد خودروها در این محور، کاهش حوادث و تلفات جاده ای و ارتقای سطح ایمنی جاده، از اهداف این پروژه است که امیدواریم به بهترین شکل و در مدت زمان مقرر اجرایی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار