مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: قرار است با همکاری استان‌های همجوار زنجان تور‌های گردشگری ترکیبی برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 20 May 2020

امیر ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به اینکه بحث توزیع سفر از موضوعات مهمی است که امسال بیشتر به آن پرداخته می شود گفت: در همین راستا با عقد تفاهم‌نامه‌ای با استان‌های همجوار، اقدام به تشکیل تور‌های ترکیبی خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود:علاوه بر این بسته‌هایی از جذابیت‌های همه شهرستان‌های استان آماده شده است.

او ادامه داد: بر اساس این دستورالعمل، هر استان ضمن آگاهی از بازار‌های هدف خود اموری از جمله تهیه اقلام تبلیغاتی، بروزرسانی وب سایت اداره‌کل و یا وب سایت مرتبط و تکمیل آن با محتوای محصولات گردشگری قابل عرضه به بازار‌های هدف، تمرکز بر تربیت تورلیدر‌های مختص، آماده‌سازی محیطی سطح استان به ویژه مبادی ورودی و مکان‌های پرتردد گردشگران برای نصب تابلو راهنما، برگزاری دوره‌های آموزشی برای دفاتر خدمات مسافرتی و هتلداران با موضوع شناخت علائق گردشگران بازار‌های هدف و همچنین هدایت و حمایت مراکز اقامتی، رستوران‌ها و سایر مراکز عرضه خدمات گردشگری با هدف بهبود کیفیت خدمات مورد نیاز گردشگران را در دستور کار قرار داده است.

ارجمند تصریح کرد:تلاش می‌کنیم تا جاذبه‌های گردشگری استان خود را به معرض نمایش قرار دهیم تا در غرب کشور نیز شاهد حضور گردشگران بیشتر باشیم. همچنین می‌بایست زنجان را در حوزه تامین زیرساخت‌های گردشگری آماده نماییم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان بیان کرد: برندسازی برای افزایش درآمد گردشگری کشور مهم است و تبلیغات ضروری می‌باشد و باید در یک محیط حرفه‌ای انجام شود.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار