مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شهرداری و شرکت آبفا بازسازی شبکه های آب و فاضلاب فرسوده را در مناطق اولویت دار کلان شهر اصفهان پیگیری می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 19 May 2020

منصور شیشه فروش با اشاره به وقوع چند حادثه آتش سوزی و سقوط یک دستگاه اتوبوس در حفره سه متری خیابان میرزا طاهر که به تازگی در کلانشهر اصفهان رخ داد، اظهار کرد: ابعاد این حوادث در جلسه ظهر امروز با دستگاه‌های متولی بررسی شد.

وی با بیان اینکه در دو مورد حادثه آتش سوزی حاد اخیر یک واحد تجاری در خیابان چهارباغ و واحد مسکونی در ساختمان ۱۲ طبقه به مصدوم شدن ۱۸ نفر و خسارات مالی منجر شد، افزود: اداره برق و سازمان نظام مهندسی در جلسه امروز موظف شدند ایمن سازی شبکه‌های برق و مباحث مربوط به آئین نامه‌های ساختمانی و ایمنی سیستم‌های برق و گاز را پیگیری کنند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی باید الزامات ایمنی مجتمع‌ها را رعایت کنند از این رو سازمان‌های نظام مهندسی و آتش نشانی اصفهان بازدیدهای دوره‌ای از مجتمع‌ها را در دستور کار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همچنین به حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس در حفره سه متری خیابان میرزا طاهر اشاره و اظهار کرد: علت این حادثه بر اثر فرسودگی شبکه آب و فاضلاب و نشت آب رخ داده بود که از این رو مقرر شد شهرداری و شرکت آبفا شبکه‌های آب و فاضلاب فرسوده را در مناطق اولویت دار کلان شهر اصفهان پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار