مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۴۹ طرح آبرسانی شهری و روستایی این استان در قالب پویش هر هفته -الف-ب-ایران، با اعتباری افزون بر یک‌هزارو ۳۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ 19 May 2020

۴۹ طرح آبرسانی در استان زنجان افتتاح می‌شود 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۴۹ طرح آبرسانی شهری و روستایی این استان در قالب پویش هر هفته -الف-ب-ایران، با اعتباری افزون بر یک‌هزارو ۳۴۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه‌های آبرسانی قابل افتتاح شامل ۳۹ طرح تک روستایی، یک مجتمع آبرسانی روستایی و ۹ پروژه شاخص شهری است که با بهره برداری از این طرح های آبرسانی، گام بزرگی در راستای تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار برای مردم استان زنجان در تمامی شهرها و روستاهای تحت پوشش برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی خدمات رسانی به روستائیان شتاب خوبی گرفته است، اظهار دشت: اعتبار هزینه شده ۴۹ پروژه آبرسانی رقمی بالغ بر یک هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال بوده که سهم پروژه های شهری ۹۶۸ میلیارد ریال و حوزه روستایی ۳۷۲ میلیارد ریال است.

جزء قاسمی اجرای هشت کیلومتر خط انتقال آب شرب، حفر و تجهیز سه حلقه چاه، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، احداث مخزن آب ۵۰۰ مترمکعبی در شهرهای زنجان، خرمدره، صایین قلعه، نور بهار و طرح تامین آب شرب شهر ارمغانخانه را از طرح‌های قابل افتتاح پویش هرهفته -الف-ب-ایران در حوزه شهری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: همچنین از فعالیت‌های انجام گرفته در پروژه‌های آبرسانی روستایی که در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید شامل احداث ۲۵ باب مخزن آب، ۱۲۰ کیلومتر خط انتقال، احداث و اصلاح ۱۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۴ حلقه چاه است.

جزء قاسمی با بیان اینکه با پیاده سازی چارت سازمانی جدید از ابتدای سال جاری، شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان زنجان با هدف توسعه خدمات به روستائیان و سرعت بخشیدن به طرح های آبرسانی روستایی شروع به کار کرده است، گفت: این شرکت جزو نخستین شرکت های یکپارچه سازی شده است که با کمترین تنش و در کوتاه ترین زمان، اقدامات یکپارچه سازی را انجام داده است.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار