رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به کمبود ماسک و دستکش در استان گفت: با توجه به وضعیت تولید مواد ضدعفونی کننده و الکل در استان، در زمینه این محصولات بازار کامل اشباع شده است و حتی بخشی از این تولیدات به دیگر استان ها ارسال می شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 18 May 2020

بهرام جباری در خصوص وضعیت عرضه ماسک در بازار استان اظهار کرد: خوشبختانه ۳ واحد تولیدی در استان نسبت به تولید این محصول اقدام کرده اند اما همچنان اندکی با کمبود مواجه هستیم.

وی در خصوص عرضه دستکش نیز افزود: این محصول در استان تولید نمی شود و وارداتی است و از این رو با کمبود دستکش نیز در بازار مواجه هستیم.

جباری عنوان کرد: برای تامین دستکش و ماسک تلاش هایی در استان انجام گرفته و عرضه انجام می شود اما هنوز تامین به صورت صد درصدی در استان انجام نشده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با توجه به وضعیت تولید مواد ضدعفونی کننده و الکل در استان، در زمینه این محصولات بازار کامل اشباع شده است و حتی بخشی از این تولیدات به دیگر استان ها ارسال می شود.

وی ادامه داد: مردم فکر می کنند شرایط عادی شده است و موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند و در این زمینه انتظار داریم تا مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر توجه داشته باشند.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در قرنطینه خانگی بمانند قطعا روند شیوع کرونا در استان کاهش پیدا می کند و نیاز به این وسایل نیز کمتر می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار