مدیر امور اعتبارات بانک مسکن، جزییات دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات صاحبان مسکن مهر را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 17 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا و سیما ، مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با تاکید بر اینکه درخواست متقاضیان دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن، توسط کارشناسان بانک مسکن، کارشناسی شده و چنانچه متقاضی واجد دریافت تسهیلات تعمیرات مسکن مهر باشد، تسهیلات دریافت خواهد کرد، گفت: نحوه باز‌پرداخت وام، پنج ساله و با سود ۱۸ درصد است، بدین ترتیب اگر متقاضیان ۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند باید در مدت زمان پنج سال، ماهانه حدود یک میلیون تومان قسط پرداخت کنند.
محمدحسن علمداری در خصوص پرداخت تسهیلات از سوی بانک مسکن به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، افزود: بانک مسکن پرداخت تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن را در برنامه قرار داده است.
وی ادامه داد: افرادی که حساب سپرده صندوق یکم دارند، طبق تفاهم نامه بانک مسکن با وزارت راه و شهرسازی در اولویت دریافت تسهیلات هستند، مشروط بر آنکه شرایط طرح اقدام ملی را داشته باشند.
به گفته علمداری، تسهیلات طرح اقدام ملی برای زوج‌های تهران ۱۶۰ میلیون تومان، ۱۲۰ میلیون تومان زوج‌های سایر شهر‌ها و ۸۹ میلیون تومان شهر‌های کوچک است.
وی اضافه کرد: تفاهم نامه امضا شده است؛ در طرح اقدام ملی مسکن منوط به این است که به بانک برای پرداخت معرفی شوند و پرداخت به متقاضیان واحد‌ها پس از دوران ساخت، انجام می‌شود که بین ۱۸ ماه تا ۳۶ ماه با اتمام طرح‌ها به طول می‌انجامد.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن در خصوص سامانه اینترنتی درخواست اعتبارات بانک مسکن، گفت: کسانی که می‌خواهند از تسهیلات بانک مسکن در ساخت، خرید و یا تعمیرات استفاده کنند، به دلیل صرفه جویی در زمان و همچنین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سامانه ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند غیرحضوری ثبت نام کنند و با دریافت کد رهگیری در هر زمان می‌توانند مراحل پرونده خود را برای دریافت تسهیلات مشاهده و پیگیری کنند، فقط باید یکبار به بانک و یا دفترخانه برای انعقاد قرارداد مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار