در همایشی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در استانداری همدان برگزارشد، مسؤول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان همدان شایسته تقدیر شناخته شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 17 May 2020
در همایشی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در استانداری همدان برگزارشد، مسؤول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان همدان شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، مدیر روابط عمومی استانداری همدان در این همایش با بیان اینکه برنامه‌هایی با هم‌فکری هیئت رئیسه برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های استان در نظر گرفته شده است اظهار کرد: یکی از شروط ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های استان همکاری و همراهی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

اسداله ربانی مهر با اشاره به اینکه توانمند‌سازی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در دستور کار قرار خواهد گرفت تصریح کرد: از تاکیدات مهم استاندار همدان و هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان تعامل با رسانه‌ها و خانه مطبوعات است. 

مدیر روابط عمومی استانداری همدان ادامه داد: به طور جد به دنبال اجرایی کردن سند اطلاع‌رسانی استان هستیم و یکی از معیار‌های ارزیابی روابط عمومی‌های استان نیز میزان اجرای این سند بوده است.

وی با تأکید بر اینکه سند اطلاع رسانی یک ابتکار جدی و سازنده است خاطرنشان کرد: در سند اطلاع‌رسانی همه مسائل دیده شده و ارزیابی نیز بر اساس بند‌های سند صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌های استان همدان از فعالان کشور هستند گفت: ارتباط و تعامل خوبی بین روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها وجود دارد.

در این همایش به دنبال ارزیابی صورت گرفته با حضور استاندار همدان از مدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تقدیر شد که در بخش دستگاه‌های خدمات رسان، مسؤول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان همدان شایسته تقدیر شناخته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار