مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به بحث فروش سیلوی بزرگ و قدیمی اهواز گفت: فروش سیلوی اهواز در راستای چابک سازی دولت و توسط سازمان خصوصی سازی در راستای مفاد قانون و اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و طبق دستورالعمل های مربوطه صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۵۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ 17 May 2020

خدارحم امیری زاده با اشاره به مطالب منتشرشده در فضای مجازی در روزهای اخیر مبنی بر خیانت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان بابت فروش سیلوی شهید آذرپیکان اهواز، اظهار کرد: این اداره کل طبق قانون هیچ گونه دخل و تصرف، نقش و یا دخالتی در فروش این سیلو و محوطه آن نداشته است.

وی افزود: فروش سیلوی اهواز در راستای چابک سازی دولت و توسط سازمان خصوصی سازی در راستای مفاد قانون و اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و طبق دستورالعمل های مربوطه صورت گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ادامه داد: در این زمینه پس از ارزیابی توسط کارشناسان رسمی دادگستری و انجام فرآیندهای قانونی به انتشار آگهی مزایده در روزنامه های کثیرالانتشار دنیای اقتصاد و ایران اقدام شد و نهایتا در تاریخ ۲۸ خردادماه سال ۱۳۹۷ دو نفر به عنوان برنده مزایده معرفی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به این توضیحات تاکید می کنم که مدیران سابق و فعلی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان هیچگونه نقش و یا دخالتی در ارزیابی، تعیین قیمت و نهایتاً فروش سیلو نداشته اند و در راستای حمایت از حقوق مردم استان خوزستان ذره ای از انجام وظایف خود قصور نخواهند کرد.

امیری زاده خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده و انتشار اخبار کذب در فضای مجازی بدیهی است که این اداره کل حق پیگیری قضایی با منتشرکنندگان مطالب کذب و جعلی را برای خود محفوظ می دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار