امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت:کسانی که در زمانبندی مشخص شده طرح خود را در شهرک صنعتی شهرستان اجرا نکرده اند خلع ید خواهند شد و این زمین‌ها بدست سرمایه گذاران واقعی خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 17 May 2020

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: زمین‌هایی که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی در شهرک صنعتی هرسین واگذار شده اند دارای طرح و زمانبندی اجرای طرح هستند و بر اساس مذاکرات انجام شده با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان باید کار‌های اجرایی خود را آغاز کنند.


وی خاطر نشان کرد:هرگونه خرید و فروش و دلال بازی در شهرک صنعتی هرسین ممنوع است.


فرماندار شهرستان هرسین افزود: با توجه به اینکه سال جاری از طرف مقام معظم رهبری بعنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است از مدیران ادارات انتظار میرود جهادی عمل کنند و با ارائه ایده و برنامه‌های جدید در ایجاد اشتغال برای جوانان، رونق چرخ صنعت و تولید محصولات صد در صد ایرانی سهیم باشند.

شاه آبادی تصریح کرد: در راستای حمایت از جامعه کارگری و واحد‌های صنعتی از زمان شیوع کرونا پرداخت و از کارگرانی که در واحد‌های صنعتی تعدیل شده اند و هنوز در سامانه مربوطه به منظور بهره مندی از خدمات دولت ثبت نام نکرده اند خواست در اسرع وقت در سامانه ثبت نام نمایند.


وی در پایان گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و حوادث ناشی از آن تا امروز نیروی‌های کاری که در کارخانجات تعدیل شده اند در بخش بیستون ۴۴ نفر و در بخش مرکزی هرسین ۲۶۵ نفر در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار