مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: سامانه‌های سه رقمی این مدیریت با هدف جلوگیری از اختلال و تداخل تماس و ماموریت‌های امدادی تقویت و ساماندهی شد.
کد خبر: ۸۵۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 16 May 2020

منصور شیشه‌ فروش اظهارداشت: مداخلات تلفنی این سامانه‌ها، با ساماندهی و تقویت آنها رفع شده و اپراتورها  آموزش‌های ویژه امدادی را برای پاسخ دهی فرا گرفته‌اند.

وی ادامه داد: این سامانه‌ها در بخش‌های مختلف هلال احمر، اورژانس، آب، برق و گاز در حال فعالیت هستند و حوادث به آنها اطلاع داده می‌شود.

به گفته وی پیش از این اختلالات و موازی کاری‌های زیادی در عملکرد این سامانه‌ها وجود داشت اما در زمان حاضر چابک سازی و همسان سازی شده و با هم ارتباط دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: مراکز کنترل حادثه دستگاه‌های امدادی در گذشته با هم هیچ ارتباطی نداشتند اما اکنون با هم متصل شدند تا از انجام ماموریت‌های موازی جلوگیری شود و بتوانند پوشش حوادث را با یکدیگر هماهنگ کرده و در راستای یک هدف اقدام کنند.

شیشه فروش گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار ماموریت کوچک و بزرگ توسط دستگاه‌های امدادی استان در بخش‌های مختلف از جمله امدادرسانی در حوادث و خدمات رسانی و تعمیرات شبکه‌های آب، برق و گاز انجام شد .

وی افزود: ۱۱۵ اورژانس اصفهان روزانه ۶۰۰ تا ۸۰۰ ماموریت انجام می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه همه مراکز فرماندهی حادثه (ایی او سی) تقویت شدند، خاطرنشان کرد: این استان جانشین تهران در مدیریت بحران است.

وی با بیان اینکه اپراتورها مراکز کنترل حادثه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند و سامانه‌ها هم با هم متصل شدند،  اضافه کرد: سامانه فرماندهی حادثه در اصفهان تقویت شده و با این شرایط در صورت وقوع حادثه وظایف هر حوزه مشخص است و مطابق با قانون جدید مدیریت بحران آماده باش خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار