نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین پیامی صادر کردند.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ 09 May 2020

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و دکتر محمد جواد فدائی استاندار کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام‌حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما بندگان نماز گزار و روزه دار مخلص درگاه باری تعالی، نامگذاری روز ملی تکریم از خیرین همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) یادآور آن است که خیرین نیکوکار ایران اسلامی بالاخص نیکوکاران نجیب و دریادل دیار کریمان، پیرو راستینِ راه، منش و سیره و سلوک این امام همام و دیگر ائمه اطهار (ع) و پیامبر رحمه للعالمین (ص) بوده و همچنان که لقب کریم اهل بیت(ع) که به امام حسن (ع) اطلاق می شود و اشاره به بخشندگی ایشان دارد، گویای نیت و اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه خیرین نیکوکار در مشارکت در امور خیر از جمله در عرصه های مذهبی و فرهنگی، مدرسه سازی، سلامت، امنیت، کاهش آسیب های اجتماعی و سایر زمینه ها دارد.

امروزه مردم به خیرین نیکوکار نگاه ویژه ای دارند و همه قدردان و سپاسگزار ایثار، فداکاری و سخاوت این انسان های پاک و مخلص خداوند مهربان هستند.

در عرصه های مختلف مانند مدرسه سازی و توسعه خدمات آموزشی، برقراری و استمرار امنیت، گسترش فعالیتهای مذهبی و فرهنگی، کاستن از درد و رنج مردم بخصوص در مناطق محروم و حاشیه شهرها، تامین سلامت، کاهش آلام مردم در حوادث مختلف مانند سیل، زلزله و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همت و همراهی خیران کاملا مشهود است.
با حضور و مشارکت خیران، بسیاری از امور محقق می شود و امروزه نیز شاهد همت خیران در رزمایش بزرگ کمک مومنانه در پاسخ به ندای مقام‌ معظم رهبری هستیم که جلوه های درخشانی از مهرورزی، ایثار و بخشش ایرانیان را به نمایش گذاشته است و اهالی دیار کریمان در این راه پیشگام هستند.

اینجانبان ضمن تقدیر از خیران بزرگوار، امیدواریم در سال "جهش تولید"، جهش در مشارکت و کمک خیرین را در عرصه های مختلف در استان شاهد باشیم.

 

حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان
محمد جواد فدائی استاندار کرمان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار