جانشین و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مازندران از تصویب طرح پیشنهادی دیپلماسی رسانه‌ای و فرهنگی به منظور ارتقاء عملکرد واحدهای روابط عمومی در استان‌های شمالی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ 15 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی استانداری مازندران، عباس مهدوی با اشاره به در پیش بودن روز ارتباطات و روابط عمومی، از برنامه‌ریزی برای تجلیل از فعالان برگزیده حوزه روابط عمومی در استان به صورت ویدئوکنفرانس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی و آغاز هفته روابط عمومی خبر داد و گفت: فردا شنبه در روز ارتباطات و روابط عمومی و همزمان با آغاز هفته روابط عمومی از پوستر نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان رونمایی خواهد شد. این جشنواره با هدف ایجاد تحرک و خلاقیت بیشتر در عرصه روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: روابط عمومی‌ها باید کمک به توسعه در جامعه را مورد توجه قرار دهند. یکی از طرح‌هایی که برای ارتقاء سطح روابط عمومی‌ها در ادارات و دستگاه‌ها در نظر گرفته شد، طرح دیپلماسی رسانه‌ای و فرهنگی سه استان شمالی با کشورهای همسایه است.

مهدوی گفت : روابط عمومی یک مجموعه دولتی باید توان جذب مشارکت‌های اقتصادی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌گذاری را کسب کند و این که صرفا به انتشار خبرهایی از اداره بسنده کند اشتباه است. استان‌های شمالی ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی مهمی دارند که باید با عملکرد درست روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین هر مجموعه با جامعه هدف و مجموعه‌های خصوصی و دولتی خارج از استان شناسانده شوند. ضمن این که استان‌های شمالی ظرفیت مهم همسایگی با کشورهای حاشیه دریای خزر را دارند که این موضوع باید مورد توجه روابط عمومی‌ها باشد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مازندران درباره برنامه‌های روز روابط عمومی در مازندران با بیان این که امسال شعار «روابط عمومی امیدبخش» برای هفته روابط عمومی در مازندران انتخاب شده است، گفت: برنامه‌های بزرگداشت روز روابط عمومی در مازندران با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

مهدوی افزود: در این جلسه که با حضور استاندار مازندران و همزمان در دستگاه‌ها با حضور مدیران کل و مدیران و کارکنان روابط عمومی و درفرمانداری‌ها با حضور فرمانداران، اعضای شورای روابط عمومی شهرستان و روابط عمومی شهرداری ها برگزار خواهد شد از روابط عمومی‌های برتر استان تقدیر می‌شود.

وی اظهار کرد: تجلیل از روابط عمومی‌های دانشگاه علوم پزشکی و ۵ پاکبان به عنوان مدافعان سلامت و رزمندگان خط مقدم مقابله با کرونا را از دیگر برنامه‌های این روز است. همچنین ارسال نامه‌ حسب دستور استاندار مازندران برای مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهرداران و فرمانداران و مدیران بانک‌ها برای تجلیل از روابط عمومی دستگاه خود از جمله برنامه‌هایی است که طی هفته گرامیداشت روابط عمومی در استان صورت می‌پذیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار