کد خبر: ۸۴۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 11 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد فیض اله پاسره صبح امروز در بازدید از پروژه تصفیه خانه اضطراری آب شهر یاسوج اظهار کرد: این پروژه بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تصفیه خانه به روش ته‌نشینی، میکرواسترینر و فیلتر تحت فشار عمل می کند.
وی با بیان اینکه سازه های تصفیه، کلروفریک و پیش ته نشینی حدود 90 درصد پیشرفت دارد، اظهار کرد: عملیات محوطه سازی ابنیه، تاسیسات برقی، مکانیکی  و ابزار دقیق این پروژه نیز در حال انجام است.
پاسره با بیان اینکه پمپ های بلوئر، کمپرسور و فیلترهای شنی  و میکرواسترینرهای پروژه خریداری شده است عنوان کرد: دستگاه های میکرواسترینر از کشور اسپانیا خریداری شده که با رفع محدودیت های آمد و شد که در اثر شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است و برنامه ریزی های لازم برای ارسال به ایران انجام گرفته است.
وی تصریح کرد: با نصب دستگاه های  میکرواسترینر شاهد رشد فیزیکی20 درصدی این پروژه  خواهیم بود و عملیات اجرایی این پروژه تا حدود زیادی به جلو خواهد رفت .
پاسره عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش می شود که در تابستان سال جاری و تا سه ماه دیگر  این تصفیه خانه تکمیل و وارد مدار بهره بردار ی شود.
وی یادآور شد: در فاز اول این پروژه 200 لیتر بر ثانیه و در فاز نهایی 300 لیتر بر ثانیه، آب از رودخانه بشار وارد شبکه توزیع آب شهر یاسوج خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار