مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خبرداد:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در راستای نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، مشترکین کم مصرف در استان زنجان یک میلیارد و 600 میلیون ریال تشویق شدند.
کد خبر: ۸۴۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 11 May 2020

تشویق یک میلیارد و 600 میلیون ریالی مشترکین کم مصرف آب در زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در راستای نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب، مشترکین کم مصرف در استان زنجان یک میلیارد و 600 میلیون ریال تشویق شدند.

علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه وزارت نیرو مشترکینی که طی چهار ماه فصل گرم سال از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور کمتر از الگو، مصرف کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، مصرف خود را کاهش داده اند، به ازاء هر متر مکعب کاهش مصرف تشویق می شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، بیان کرد: بیش از 77 هزار مشترک شامل این طرح شدند و پاداش مشترکان مشمول این تخفیف به صورت بستانکار در قبض آب بهای آنان ثبت و اعمال شد.

وی تصریح کرد: تشویق مشترکین کم مصرف، در راستای تشویق به مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف انجام می پذیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشترکین شهری شرکت آب و فاضلاب به ازاء هر متر مکعب کاهش مصرف بیش از هزار و 624 ریال تشویق می شوند که امسال این رقم با افزایش 7 درصدی به هزار و 738 ریال افزایش پیدا کرده است.

منبع/ ایلنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار