رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: این مرکز درمانی با ترخیص آخرین مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۴۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 10 May 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهنام محمودیه افزود: هیچ فرد مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی پذیرش نخواهد شد و در تلاش هستیم شرایط را برای ارئه خدمت به دیگر بیماران، فراهم کنیم.
وی با قدردانی از زحمات کارکنان و کادر درمان این مرکز که بیش از 70 روز و به طور شبانه روز، بی وقفه و خستگی ناپذیر، در ایام کرونایی خدمت رسانی کردند، اظهار داشت: مردم می توانند، بدون دغدغه و نگرانی از ویروس کووید 19 و بیماری های تنفسی، برای پیگیری و درمان موارد مورد نظر خود به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مراجعه کنند.
وی یادآورشد: در این ایام، 3 نفر از همکاران بیمارستان مبتلا شدند که خوشبختانه هیچ یک بستری نشده و با گذراندن دوران قرنطینه در منزل و بهبودی کامل مجددا به جمع ما پیوستند.
رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک در ادامه افزود: در ابتدای شیوع این ویروس، قول مساعدت هایی از طرف وزارتخانه برای افزایش روحیه کادر درمان درگیر و کسانیکه از واحد های دیگر به خط مقدم مقابله با این ویروس رفته بودند، داده شده بود که متاسفانه تاکنون هیچ ابلاغی به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی داده نشده و امید می رود با پیگیری های مسئولان، این امر محقق شود.
دکتر محمودیه گفت: از 18 اسفند سال گذشته که برای دومین بار این مرکز به عنوان مرکز پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شناسایی و معرفی شد تا امروز، 628 بیمار تنفسی بستری شده اند که از این تعداد، تست 158 بیمار مثبت و مابقی هم درگیری ریه در سی تی اسکن داشتند، 521 بیمار هم با حال عمومی خوب مرخص شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار