فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام برای مشارکت در پویش همدلی مومنانه ویژه مددجویان بهزیستی این استان اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۸۴۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 08 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار جمال شاکرمی گفت: در گام نخست تعدادی سبد غذایی به ارزش هر بسته  یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شامل برنج، روغن، مرغ، رب و ماکارونی هفته آینده برای توزیع بین مددجویان و توانخواهان در اختیار اداره کل بهزیستی استان ایلام قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: این بسته ها نخستین اقلام اهدایی سپاه بوده و در مرحل بعدی نیز این کمک ها تداوم خواهد داشت.

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با قدردانی از مشارکت سپاه در این طرح ملی خواستار مشارکت افراد خیر متمکن برای مشارکت در پویش همدلی مومنانه شد.

به گفته زهرا همتی، در اجرای این طرح که از ابتدای ماه ضیافت الهی آغاز شده تاکنون بسته های غذایی متعددی بین مددجویان نیازمند زیر پوشش توزیع شده است.

وی افزود: این پویش بصورت سراسری توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی و در قالب آن روش های مشارکت مردم برای کمک به مددجویان بهزیستی ارایه شده است./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چوار شارکم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
پایگاه مسجد امام رضا چوار یا پایکاه شهید سلیمانی 95درصد این بسته ها را بین افرادی تقسیم کرده که از طبقه مرفه هستن وجالبترش آنجاست که 90 درصدش بین یک فامیلی(ی)تقسیم شده.لطفا سپاه در توزیع نظارت داشته باشد.
بیدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
خواهشا سپاه عزیز در مواقع پخش بسته ها نظارت کند یا خودش آنها را تقسیم کند .
سالهای سال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
سلام
من خودم چوار زندگی میکنم اتفاقا جزو حوزه مسجد امام رضا هستم از 16 بسته معیشتی که توسط آقای ع ص. ی ن تقسیم شد 12 بستش به خانوارهای ی.ن رسید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار