کد خبر: ۸۴۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 06 May 2020

در حالیکه در گوشه و کنار شنیده شده مدیرعامل آبفای اهواز که برحسب اتفاق نیروی این شرکت هم نیست و با وجود نیروهای متخصص و توانمند بسیار، مامور از سازمانهای دیگر است، این روزها چندان از سیاست عمومی دولت و وزارتخانه مبنی بر یکپارچه سازی شرکت های آبفای استانی، روستایی و اهواز راضی نیست و پایان مدیرعاملی را در انتظار خود می بیند و همزمان(!) برخی اعتراضات ساختگی از سوی عده ای برای جلوگیری از این ادغام را شاهدیم که جا دارد دستگاههای ذیربط این موضوع را رصد نمایند. در چنین شرایطی نارضایتی مردم از عملکرد آبفا آهواز در میان مردم نیز نقل محافل است. متاسفانه در هفته های اخیر هم شاهد تخریب زیرساخت های شهری که با کوشش شهرداری اهواز در حال انجام است، هستیم؛ آنهم به فاصله بسیار اندکی از آسفالت خیابانها با هزینه هایی از جیب مردم اهواز.

با وجود تلاش های جهادی شهرداری، بدلیل وضعیت حاکم بر مدیریت آبفای اهواز، متاسفانه نمی توان به پایداری زیرساخت های شهری و مثمرثمر بودن تلاش ها و زحمات مدیریت شهری امیدوار بود.

در چنین شرایطی که برخی مدیران همه همّ و غم شان معطوف به جلوگیری از ادغام مجموعه تحت ندیریت شان و تشویق پشت پرده کارکنان به اعتراض در این خصوص است، مردم از مشکلاتی در حوزه های خدماتی برخی ازاینگونه دستگاهها رنج می برند.

از طرف دیگر باید گفت شهر اهواز با مشکلات دیرینه آب و فاضلاب روبروست و بنظر می رسد تلاشهای مستمر و دلسوزانه استاندار خوزستان و سیاست دولت برای رفع مشکلات فاضلاب و تخصیص اعتبار کلان از محل صندوق توسعه ملی، چندان در توان مدیریت کنونی آبفای اهواز نیست و مشخص نیست چرا آقای جانباز نیم نگاهی به مردم اهواز ندارد!

آقای جانباز اینجا اهواز است. شهری که مردمش دین خودشان را به اسلام و انقلاب ادا نموده اند. لطفا از برج عاج پایین بیایید و چاره ای برای این وضعیت در اهواز بکنید. چه بسا این مردم شریف و نجیب بخاطر عملکردهای ضعیف، همزمان با کرونا دلنگران التور جوی های باز و فاضلاب های بیرون زده هم باشند. کمی این پایین ها را هم ببینید. ایران فقط تهران نیست آقای جانباز.

ادامه دارد...

برچسب ها: آبفا اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار