دبیر جشنواره گریم، چهره‌پردازی و لباس کودک و نوجوان (منطقه شمال‌غرب کشور) گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، افزایش سطح چهره‌پردازی در منطقه شمال‌غرب است.
کد خبر: ۸۴۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 06 May 2020

رقابت گریمورها در جشنواره چهره‌پردازی شمال‌غرب کشور

دبیر جشنواره گریم، چهره‌پردازی و لباس کودک و نوجوان (منطقه شمال‌غرب کشور) گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، افزایش سطح چهره‌پردازی در منطقه شمال‌غرب است.

بهرام علی‌اکبری در این گفت‌وگو، در رابطه با برگزاری جشنواره مجازی گریم، چهره‌پردازی و لباس کودک و نوجوان، اظهار کرد: این جشنواره با حضور ۲۰ گروه از استان‌های منطقه شمال‌غرب کشور در ۲۰ اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: البته در جشنواره چندین استان تهران، چهارمحال بختیاری، استان مرکزی و شهر ری به‌عنوان مهمان افتخاری حضور دارند.

این مسئول تصریح کرد: تا به امروز هیچ جشنواره گریمی در رابطه با حوزه کودک اتفاق نیافتاده که سعی ما با برگزاری این جشنواره بالا بردن سطح چهره‌پردازی در منطقه شمال‌غرب است.

علی‌اکبری گفت: متاسفانه در مراسم‌ مخصوص کودکان از مواد شیمیایی و غیر استاندارد و بدون آشنایی با بحث‌های روانشناسانه این کار برای کودکان استفاده می‌شود.

دبیر جشنواره گریم، چهره‌پردازی و لباس کودک و نوجوان، افزود: برای اولین‌بار در سطح کشور استانداردهایی را برای گریم و چهره‌پرداری تعریف کردیم و با همکاری بهزیستی استان زنجان و جذب مربیان مهد و پیش‌دبستانی‌ها دوره‌ها و کارگاه‌هایی را برگزار کردیم و به نتیجه خوبی نیز دست یافتیم.

وی تصریح کرد: در ادامه این کار با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان‌های منطقه شمال غرب در استان‌های دیگر نیز کارگاه‌هایی برگزار شد.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار