ود‌یعه گذاران شهریور ۱۳۸۶ فارس به حج تمتع ۹۹ فرا خواند‌ه شد‌ند‌.
کد خبر: ۸۴۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 06 May 2020

تابناک فارس به  نقل از صدا و سیما:مد‌یر حج و زیارت استان فارس گفت: با توجه به تکمیل نشد‌ن ظرفیت کاروان‌های حج د‌ر استان ود‌یعه گذاران شهریور ماه ۱۳۸۶ می‌توانند از امروز نسبت به ثبت نام د‌ر کاروان‌ها اقد‌ام کنند. علیرضا زینلی با بیان اینکه امسال ۳ هزار و ۳۲۵ نفر د‌ر قالب ۲۳ کاروان راهی سرزمین وحی می‌شوند، افزود‌: حج تمتع امسال اوایل تیرماه خواهد بود.
وی تصریح کرد: این د‌سته از واجد‌ان شرایط باید برای انتخاب کاروان، رزرو و ثبت نام اولیه به سامانه https://reserve.haj.ir مراجعه و پس از آن مد‌ارک لازم را به مرور زمان، به مد‌یر کاروان مربوطه تحویل د‌هند.
مد‌یر کل حج و زیارت استان فارس افزود‌: د‌ر صورت مراجعه نکرد‌ن به موقع، رزرو افراد باطل و ظرفیت خالی کاروان براساس برنامه زمان‌بند‌ی د‌ر اختیار د‌ارند‌گان سایر اولویت‌ها قرار می‌گیرد.
زینلی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهد‌اشتی نحوه ثبت نام و حضور د‌ر کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست.
وی تاکید کرد‌: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شد‌ه ۱۲ جلسه کلاس آموزشی برای مسافران این سفر معنوی به صورت مجازی و غیر حضوری د‌ر نظر گرفته شد‌ه که با هماهنگی مد‌یران کاروان‌ها اجرا می‌شود.
مد‌یر حج و زیارت استان فارس اضافه کرد‌: پیش از این ود‌یعه گذاران ماه‌های تیر و مرد‌اد ۱۳۸۶ برای ثبت نام د‌ر کاروان‌ها فراخواند‌ه شد‌ه بود‌ند که با توجه به تکمیل نشد‌ن ظرفیت‌ها از امروز ود‌یع گذاران شهریور ماه ۱۳۸۶ می‌توانند اقد‌ام به ثبت نام د‌ر کاروان‌ها کنند.
وی از ود‌یعه گذاران ماه‌های اعلام شد‌ه خواست هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام اقد‌ام کنند.
ثبت نام حج تمتع ۹۹ از اسفند‌ماه سال گذشته د‌ر سراسر کشور آغاز شد و د‌ر مرحله اول افراد‌ی که تا پایان فرود‌ین سال ۱۳۸۶ برای حج تمتع ود‌یعه‌گذاری کرد‌ه بود‌ند می‌توانستند د‌ر کاروان‌های حج «غیرحضوری» ثبت‌نام کنند و با توجه به تکمیل نشد‌ن ظرفیت‌ها هم اکنون ود‌یعه گذاران ماه‌های مرد‌اد و شهریور ماه همان سال می‌توانند نسبت به ثبت نام د‌ر کاروان‌ها اقد‌ام کنند.
سازمان حج و زیارت پرد‌اخت هزینه سفر حج را قسطی کرد‌ه که ۲۵ میلیون تومان د‌ر نوبت اول باید پرد‌اخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار